Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako Clearbluen digiä tehdä 2 kertaa?

Vierailija
27.11.2013 |

Kannattaako teidän mielestä Clearbluen digitaalinäyttöistä tehdä uudelleen n. viikon kuluttua edellisestä testistä, kun edellinen testi näytti "Raskaana 1-2"?

Tiedän, että hcg:ta on ja tiedän että jollain tapaa joka tapauksessa olen raskaana. Tarkoituksena ei ole varmistella olenko raskaana, vaan katsoa että vastaako tuo hcg virtsassa oikeita viikkoja nyt.

Onko kukaan joka olisi testannut kaksi kertaa ja oliko luotettava tulos hcg:n noususta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein toisen digitestin kahden viikon kuluttua, mutta vain siitä syystä, että olin ostanut testejä tuplapakkauksen. En lähtisi erikseen ostamaan toista testiä, nehän on aika kalliitakin.

Sain ekasta testistä tulokseksi "Raskaana 1-2" ja toisesta "Raskaana 3+", eli ihan niin kuin pitääkin.

Vierailija
2/2 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 21:29"]

Tein toisen digitestin kahden viikon kuluttua, mutta vain siitä syystä, että olin ostanut testejä tuplapakkauksen. En lähtisi erikseen ostamaan toista testiä, nehän on aika kalliitakin.

Sain ekasta testistä tulokseksi "Raskaana 1-2" ja toisesta "Raskaana 3+", eli ihan niin kuin pitääkin.

[/quote]

No minulla on myös tuplapakkaus ja toinen jäljellä. :) Siksi mietinkin että tuhlatako sitä ja tuleeko vain turhaa pahaa mieltä ja/tai stressiä. Mutta kiinnostaisi tietää silti onko hcg noussut. Kiva kuulla että on antanut luotettavan tuloksen noususta jollekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla