Miksi ennen ihastuneen oloinen mies on
muuttunut vältteleväksi, ei enää edes katso päin tai tekee sen hyvin varovasti? Mitähän olen tehnyt väärin?
Kommentit (36)
Mutta miksi ei voi olla normaalisti? Ilman hipaisuja, hymyilyä silmät loistaen, seuraan hakeutumista ym.
Ikävä mukavia keskusteluja. Nyt sen vasta tajusin.
Miehet on vähän tuommoisia, jostain syystä haluaa osoittaa oikein selvästi että "ei kiinnosta enää"- siis vaikka syy olisi se, että mies onkin varattu ja ei halua oikeaa suhdetta vaikka tykkäsikin sinusta, tuskin se on ihastustaan feikannutkaan mutta syystä tai toisesta ei halua viedä juttua pidemmälle ja vääntää sen rautalangasta..loukkaavaahan se kyllä on ja vähän hupaisaakin. Et ole tehnyt mitään väärin siis.
Vaikeita siis tuntuvat olevan miehetkin, vaikka naisia aina syyllistetäänkin :)
Ap kiittää ja poistuu takavasemmalle. Täytyypä itsekin pitää välimatkaa ja olla höpöttelemättä niitä näitä.
Jos miehellä oli huono päivä? Ei aina vaan jaksa :/
Tai jos sillä on tunteet kasvaneet ja iskenyt epävarmuus?
Meillä ainakin hetki sitten paljastui toinen suhde ja pettäminen.. Tosin sitä ennenkin oli jo samanlaista, ehkä ne miehet vaan kyllästyy kaikkeen sen alkuhuuman jälkeen eikä mikään oikeen enää kiinnosta ja me naiset (yleistettynä) nalkutetaan kaikesta ja hermot menee siihen ja ei ainakaan enää olla samanlaisia kun silloin aikoinaan. Oravanpyörä on valmis!
Mies on tajunnut että vain flirttaat ja pelaat joten luovutti.
Ei kai se ihastuminenkaan loputtomiin jatku? Kaikesta pääsee yli.
Tämähän on sama juttu kun tässä aiemmin oli jo :)
Sehän on siellä baarissa, jossa on töissä ja jossa ap käy jne..katselee kengänkärkiään toisten selän takaa, nam
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:56"]
Sehän on siellä baarissa, jossa on töissä ja jossa ap käy jne..katselee kengänkärkiään toisten selän takaa, nam
[/quote]
Jaa niin SE!
Siitähän on jo aikaa kuukausikaupalla. Eikä vieläkään ole ihastunut. Kyllä ap:n kannattaa jo vaihtaa baaria, jossa käy muttei ole töissä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:56"]
[/quote]
Jaa niin SE!
Siitähän on jo aikaa kuukausikaupalla. Eikä vieläkään ole ihastunut. Kyllä ap:n kannattaa jo vaihtaa baaria, jossa käy muttei ole töissä.
[/quote]
juuri sama mies, että kehtaa uusia saman tempun ja näin lyhyellä ajalla, ihan täys sika se mies.
Minä kyllä taas lähden siellä baarissa käymään ja otan asioista selvää. Kävin viimeksikin ja soppahan siitä syntyi, hih
Ehkä ap on liian innokas? Mies ei halua edetä niin nopeasti kuin sinä?
Päinvastoin, ehkä itse olen välillä jarrutellut ja ollut lähestymättä.. Mutta kun hän on lähestynyt, on synkannut hyvin. Pitäisi nyt vaan olla ja unohtaa koko juttu, mutta kun lähes päivittäin näemme niin on vaikeaa.
Ja tuosta baarijutusta en ymmärrä mitään.
ap
Ei voi ymmärtää.
Sinä olet "jarrutellut ja ollut lähestymättä" ja nyt mietit, miksi mies ei enää osoita kiinnostustaan sinuun?
Eikö ole vain hyvä, että mies on jatkanut elämäänsä?
Olette siis kosketelleet toisianne?
Se on löytänyt toisen.