Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on aina ollut selkee kaava kenet pelastaisin

Vierailija
27.11.2013 |

tässä kun on näitä ketjuja monta, niin en vastaile kaikkiin erikseen. Eli mun kaava pelastamiseen on se, että lapset ensin, ja muutenkin nuorimmat ensin, koska nuorilla on enemmän elämää jäljellä. Ei esimerkiksi mun mumma olisi halunnut elää jos se olisi maksanut naapurin lapsen hengen, varmaan mun mieskään ei tykkäisi jos pelastaisin viisikymppisen mieheni ja jättäisin naapurin lapsen kuolemaan. Meillä on miehen kanssa kaksi alle kouluikäistä lasta, mutta silti mies ajattelee että hänellä ei ole väliä, hän on vanha ja mies.

Jos on samanikäisiä ihmisiä pelastettavana, valitsen naiset ensin, siksi koska naiset voivat tehdä vielä lapsia elämänsä aikana.

Sitten kun laitetaan peliin joku hullu murhaaja/raiskaaja/pedofiili, hänet jättäisin pelastamatta vaikka ei muita olisi. Minä kannatan pahimmille rikoksentekijöille kuoleman rangaistusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä järjestyksesi muutoin, mutta tuo naisten pelastaminen ensin vähän ihmetyttää. Eiväthän naiset voi tehdä lapsia ilman miehiä, ja toisaalta miehet pystyvät hankkimaan lapsia helpommin kuin naiset (nainen voi hankkia vain aika rajallisen määrän lapsia elämänsä aikana, kun taas mies voi ainakin teoriassa laittaa lapsen alulle vaikka joka päivä – siis tietenkin aina eri naisen kanssa).

Että jos ihan lapsensaantimahdollisuuksien kannalta ajatellaan, niin eikö olisi fiksumpaa pelastaa mies ennen kuin nainen?

Vierailija
2/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 15:13"]

Ymmärrän kyllä järjestyksesi muutoin, mutta tuo naisten pelastaminen ensin vähän ihmetyttää. Eiväthän naiset voi tehdä lapsia ilman miehiä, ja toisaalta miehet pystyvät hankkimaan lapsia helpommin kuin naiset (nainen voi hankkia vain aika rajallisen määrän lapsia elämänsä aikana, kun taas mies voi ainakin teoriassa laittaa lapsen alulle vaikka joka päivä – siis tietenkin aina eri naisen kanssa).

Että jos ihan lapsensaantimahdollisuuksien kannalta ajatellaan, niin eikö olisi fiksumpaa pelastaa mies ennen kuin nainen?

[/quote]

Yksi mies riittää hedelmöittämään kaikki maailman naiset, joten jos se mies ei ole tossa joukossa, vaan kuivalla maalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ajattelen niin, että jos siellä pelastettavien joukossa ei ole maapallon viimeinen mies, niin siittäjiä aina löytyy, mutta jos naisia on vähän niin kyllä se lasten teko hidastuu. Mies tekee lapsen vaikka joka päivä, nainen vaan kerran vuodessa. Ja pitää ottaa huomioon myös se, että naisella voi olla jo pieniä lapsia olemassa, lapsethan ovat aina suurimmaksi osaksi naisen vastuulla, lapset tarvitsevat äitiä enemmän kuin isää, niin se vaan käytännössä on.

ap

Vierailija
4/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin äsken mieheltä että kenet hänen mielestään pitäisi pelastaa, mies kun on turvallisuusalalla töissä. Mies ei ehtinyt vastata kun jäi miettimään, kun 4v. poika tokaisi että ota meidät mukaan (tarkoitti itseään ja kaksoisveljeään) mulla on hyvä systeemi, pienimmät ensin!

ap

Vierailija
5/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelastaisin lähimmän ensin. Lähimmän ihmisen siis.