Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin käyttäjiä? Oletko tyytyväinen palveluun?

Vierailija
27.11.2013 |

Mietimme Netflixin hankkimista. Googlaamisen perusteella sen sarjatarjonta on aika vähäistä - onko näin edelleen? Pystyykö Netflixin tarjontaa selaamaan jostain rekisteröitymättä? Olisi kiva tietää etukäteen, millaisia ohjelmia siellä olisi tarjolla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) netflix tarjoaa usein ilmaista ekaa kuukautta b) en näe että 10 euron takia kannattaa harkintaan polttaa hirveästi aikaa. Palvelun saa kyllä peruutettua.

Niin ja kysymykseesi, Suomi-versio on aika huono, jenkkiversio huomattavasti parempi.

Vierailija
2/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella. Tarjonta suppea, uusia lisäyksiä tulee harvoin. Palvelu katkoo usein (ei siis toimi), pitää vähän väliä kirjautua uudelleen. Elokuvien luokittelu kökkö. Ei lapsilukkoa. Käyttöliittymän vuoksi, lapsi voi helposti klikata mitä tahansa elokuvaa katsottavaksi, jotkut elokuvaesittelyjen kuvat ovat pelottavia ja voivat siis olla suoraan lastenohjelmien vieressä. Vähän hankala selittää, mutta ne jotka kyseistä palvelua käyttävät tietänevät mistä puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas juuri sarjatarjonta on aika hyvä. Hintaansa nähden on mun mielestä hyvä palvelu.

Vierailija
4/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 13:41"]

a) netflix tarjoaa usein ilmaista ekaa kuukautta b) en näe että 10 euron takia kannattaa harkintaan polttaa hirveästi aikaa. Palvelun saa kyllä peruutettua.

Niin ja kysymykseesi, Suomi-versio on aika huono, jenkkiversio huomattavasti parempi.

[/quote]

Ei tämä harkitseminen nyt kyllä ihan hirveästi aikaa vie, sitä voi miettiä samalla, kun tekee jotain muuta.

Voiko jenkkiversiota tilata siis Suomessa?

Mitä sarjoja siellä esimerkiksi on?

Ap

Vierailija
5/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euron kuukausihinnalla ihan hyvä tarjonta. Itse ainakin ole  löytänyt katsottavaa riittävästi. Mutta en vietäkään tuntikausia telkkarin ääressä, joten minulle riittää ihan ne sarjat ja elokuvat, mitä siellä on

Vierailija
6/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 13:41"]

[/quote]

Ei tämä harkitseminen nyt kyllä ihan hirveästi aikaa vie, sitä voi miettiä samalla, kun tekee jotain muuta.

Voiko jenkkiversiota tilata siis Suomessa?

Mitä sarjoja siellä esimerkiksi on?

Ap

[/quote]

Jenkkiversiota voit katsoa mikäli käytät VPN-palvelua joka reittittää liikenteesi Yhdysvaltojen kautta. Toisin sanoen, Netflix luulee sinun olevan jenkeissä ja näyttää sinulle silloin jenkkiversion Netflixistä. Toisin päin, ilman VPN:ää Netflix näkee sinun olevan Suomessa ja näyttää suomalaisen tarjonnan.

Vierailija
7/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix ollut käytössä jo yli puoli vuotta ja kaikkiin muihin nähden kuvanlaatu mielettömän hyvä. Tarjonta ehkä on vanhempaa, mutta kyllä sinne tulee ihan hyviä sarjoja ja leffoja jakoon. Ei todellakaan pätki mitenkään usein. Ehkä kaksi kertaa koko tänä aikana on ollut jotain häikkää, mutta korjaantunut sitten pian. 

Sarjoista suosituimmat varmaan 24, pako... Hyviä kauhuleffojakin katsonut. Suosittelen lämpimästi. Itse maksan 8 e kk tuohon, eli ei paha...

Vierailija
8/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän onkin just se juttu, että meillä ei ole ihan hirveästi aikaa katsoa telkkaria (tai siis meillä ei ole telkkaria, katsotaan kaikki koneelta). Katsotaan ehkä yksi sarja päivässä. Mulla onkin siis kriteerinä laatu, ei määrä, mutta pitäisi kuitenkin löytää jotain, mitä katsoa. Suurin osa TV-tarjonnasta ei kiinnosta mua lainkaan, ja siksipä ei olla telkkaria hommattukaan.

Ap

Vierailija
9/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkiversion saa aika helposti näkyviin, google auttaa siinä. Vaatii mediahint lisäoan asentamisen selaimeen (www.mediahint.com). Jenkki puolen tarjonta on mun mielestä hyvä, koska monesta sarjasta on enemmän tuotantokausia kuin Suomessa, toisaalta Suomi versiossa on myös jotain mitä ei jemkeissä enää ole.

Netflixiin voi tehdän lapselle oman profiilin, johon muistaakseni sai määritellä mitä ko profiilin kautta näkyy. 'Aikuisen' profiilia ei tainnut saada salasanan taakse.

Mä olen suositellut kaikkia kokeilemaan sen ilmaisen kuukauden, koska netissä kirjoitukset ja varsinkin niiden luotettavuus on mitä on.

Meillä Netflix on ollut jo vuoden verran kovassa käytössä

Vierailija
10/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis asia tosiaan on niin, että tarjonta näkyy vain rekisteröityneille? Näkyykö Suomi-versiossa esim. Solsidan tai ruotsalaisia tai pohjoismaisia sarjoja ylipäätään?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi