Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydämen muljahduksia tmv ollut nyt viikon ajan pari x pvässä :(

Vierailija
27.11.2013 |

Voiko olla harmitonta vai onko vakavakin hätä kyseessä ja riennettävä lääkäriin? verenpainetauti mulla on kroonisena ja ollut teinistä asti mutta siihen on lääkitys ja lukemat ova maltillisella normaalilla tasolla.

Mielialani ollut miinuksella jonkin aikaa ja vikan viikon tod pahasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 reikä löytyy ja sekin syystä koska hl oli paikannut kys reiän jotenkin huonosti.

Eli tänävuonna on korjattu kaikki reiät pois paitsi tuo 1 joka löytyi kun poistettiin yllättäen päivystysluonteisesti eräs erittäin tuskallinen lohjennut poskihammas.

ap

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:36"]

Ovatko hampaasi kunnossa? Minulla oli monta kertaa päivässä rytmihäiriöitä. Hampaastani irtosi paikka ja selvisi, että kaksi vierekkäistä hammasta on tulehtuneet ja tarvitsevat juurihoidon. Kun hampaista saatiin bakteeripesäkkeet pois, loppivat rytmihäiriötkin. En tiedä onko asiaa tutkittu, mutta minulla oli mielestäni ihan selvä yhteys näillä kahdella asialla. 

[/quote]

Vierailija
2/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö magnesiumia päivittäin näin oma tilanteeni korjaantui.

Pirkka on edullista, 1 pureskelutabletti iltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vastaavasta kunnes otin Bioquinon q 10 maksimiannostuksella kuuriluontoisesti ja vaivat hävisivät noin 8 vuotta sitten. pari vuotta sitten erään tulehduksen yhteydessä oireet alkoivat palailla mutta sama kuuri kadotti ne nopeasti!

Vierailija
4/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee stressistä (työpaineet, lapset sairastaa, kiire kiire kiire) muljahduksia ja tykytyksiä. Voi muljua ja tykytella tunnin pari putkeen parinkin viikon ajan ja sitten taas loppuu kuin seinään eikä ole kuukausiin mitään. Ei ole kivan tuntuista, mutta ymmärtääkseni harmitonta.

Vierailija
5/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua hyvinkin stressistä/psyykkisistä syistä. Sen kaltaiset ovat ihan tavallisia ja ihan vaarattomia.

Vierailija
6/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa muljahduksia/rytmihäiriöitä. Aloin ottamaan magnesiumia ja nuo tuntemukset hävisivät parissa päivässä kokonaan. Aika moni suomalainen kärsii magnesiumin puutteesta! Jos kotikonstit eivät auta, kannattaa tietysti käydä lääkärissä tarkistamassa tilanne.

Vierailija
7/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari muljahdusta kuulostaa normaaleilta lisälyönneiltä, jotka lisääntyy väsymyksestä, stressistä, liasta kahvista ym, mistä kenelläkin. Ne ovat vaarattomia.Magnesium tosiaan voi auttaa, mutta tärkeää olisi levätä riittävästi.Sairastelun huomaan alkavan juuri noilla lisäreillä.

Vierailija
8/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos niitä on pari tuhatta päivässä, kannattaa hankkia lääkitys, vaikka vaarattomia olisivatkin.  

Vierailija
9/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jossain vaiheessa muutaman kuukauden ajan yli 2000 muljahdusta eli lisälyöntiä vuorokaudessa (tutkittiin sellaisella mukana kannettavalla anturijutulla). Ei ollut kuulemma vaarallista mutta hankaloitti kyllä kovasti elämää, joten sain niihin beetasalpaajia ja ne vähenivät ja lopulta loppuivat kokonaan. Nyt ne ovat olleet poissa kahdeksan vuotta.

Vierailija
10/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko hampaasi kunnossa? Minulla oli monta kertaa päivässä rytmihäiriöitä. Hampaastani irtosi paikka ja selvisi, että kaksi vierekkäistä hammasta on tulehtuneet ja tarvitsevat juurihoidon. Kun hampaista saatiin bakteeripesäkkeet pois, loppivat rytmihäiriötkin. En tiedä onko asiaa tutkittu, mutta minulla oli mielestäni ihan selvä yhteys näillä kahdella asialla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan