Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tää on aina tällaista talvella??

Vierailija
27.11.2013 |

Aamulla on niin kylmä (pakkasta), että on pakko kaivaa untuvatakki päälle lähtiessä. Ja pitkän päivän jälkeen kun raahautuu kotiin, hiki valuu siinä untuvassa, kun yht´äkkiä on plussaa vaikka kuinka paljon.

Että mä inhoan tätä eteläsuomen talvea!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä tykkään tästä tällaisesta talvesta TOSI paljon! Tämä on just hyvä kun ei ole liikaa pakkasta eikä lunta. Eikö sulla ole muita takkeja kuin untisikka?

Vierailija
2/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 08:21"]

Jaa. Mä tykkään tästä tällaisesta talvesta TOSI paljon! Tämä on just hyvä kun ei ole liikaa pakkasta eikä lunta. Eikö sulla ole muita takkeja kuin untisikka?

[/quote]

Tietysti on. Mutta aamulla lähtiessä oli se untuva. Ei mulla ole laukussa varatakkia päivän aikana! Onko sulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 08:23"]

[/quote]

Tietysti on. Mutta aamulla lähtiessä oli se untuva. Ei mulla ole laukussa varatakkia päivän aikana! Onko sulla?

[/quote]

Ei ole laukussa varatakkia, mutta takin alla vaatteita, että pärjään iltapäivällä ilman takkia.

Vierailija
4/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 08:23"]

[/quote]

[/quote]Ei nyt vielä olekaan tarkoitus käyttää untuvia vaan jotakin kevyempää takkia. Aamulla ja päivällä. Mulla ainakin on takkeja erilaisiin säihin. Ei tulisi mieleenkään käyttää nyt untuvatakkia.

Vierailija
5/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuempi takki ja aamulla kerroksia väliin.

Vierailija
6/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untsikka auki iltapäivällä.