Miksi tää on aina tällaista talvella??
Aamulla on niin kylmä (pakkasta), että on pakko kaivaa untuvatakki päälle lähtiessä. Ja pitkän päivän jälkeen kun raahautuu kotiin, hiki valuu siinä untuvassa, kun yht´äkkiä on plussaa vaikka kuinka paljon.
Että mä inhoan tätä eteläsuomen talvea!!!!!
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 08:21"]
Jaa. Mä tykkään tästä tällaisesta talvesta TOSI paljon! Tämä on just hyvä kun ei ole liikaa pakkasta eikä lunta. Eikö sulla ole muita takkeja kuin untisikka?
[/quote]
Tietysti on. Mutta aamulla lähtiessä oli se untuva. Ei mulla ole laukussa varatakkia päivän aikana! Onko sulla?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 08:23"]
Jaa. Mä tykkään tästä tällaisesta talvesta TOSI paljon! Tämä on just hyvä kun ei ole liikaa pakkasta eikä lunta. Eikö sulla ole muita takkeja kuin untisikka?
[/quote]
Tietysti on. Mutta aamulla lähtiessä oli se untuva. Ei mulla ole laukussa varatakkia päivän aikana! Onko sulla?
[/quote]
Ei ole laukussa varatakkia, mutta takin alla vaatteita, että pärjään iltapäivällä ilman takkia.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 08:23"]
[/quote]
[/quote]Ei nyt vielä olekaan tarkoitus käyttää untuvia vaan jotakin kevyempää takkia. Aamulla ja päivällä. Mulla ainakin on takkeja erilaisiin säihin. Ei tulisi mieleenkään käyttää nyt untuvatakkia.
Ohuempi takki ja aamulla kerroksia väliin.