Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes vihdoin av:n mobiiliversio!

Vierailija
27.11.2013 |

Tai en tiedä kuinka uusi juttu on kyseessä, mutta nyt tuli itselleni ekaa kertaa ja on tätä odotettukin!

Toimii ainakin toistaiseksi ihan moitteettomasti jopa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan perseestä. Vähääkään pitkä ketju, niin menee koko homma tympeäksi. Ei voin vain klikata että pääsisi viimeiselle sivulle, vaan pitää selata kaikki läpi.

Vierailija
2/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee sydeemi onkin. Innostuin palstastakin taas, kun näin toimiva mobiiliverse julkaistiin. Muutaman viikon tätä nyt hivellyt.

Pitkissä ketjuissa voi valita uusimman tekstin, joten ei tarvii plärätä kaikkea läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ketjujen selaaminen on surkeaa. Miksi pitää erikseen ladata alareunasta lisää ja sen jälkeen selata uudestaan ylhäältä. Normaali sivunvaihto, vaikka vähemmällä määrällä per sivu olisi paljon parempi.

Vierailija
4/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, siitäkö se sitten johtuikin, mä luulin että mun puhelin on menossa rikki. Nimittäin kun googlella löysi johonkin aiheeseen viittaavan ketjun täältä, ja kun yritti tulla lukemaan kyseistä ketjua, niin aina vaan avautui aaveen etusivu, ei ikinä se linkki ketjuun, jota klikkasit. Todella ärsyttävää. 

Vierailija
5/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta puhelimella en ole löytänyt tietäni mihinkään muuhun keskusteluun!!!! Tynpeetä!

Vierailija
6/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli se hetken käytössä, mutta totesin niin surkeaksi että vaihtui takaisin.

Vierailija
7/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sitä ei voi enää estää. Mulle ainakin tulee m-versio vaikka painankin peruuta nappia kysymyksessä "haluatko ottaa käyttöön..." haku-toimintoa ei edelleenkään taida olla, eli vähänkään vanhempien ketjujen lukeminen on todella hankalaa. Ja tuo ketjujen otsikkojen selaamisen vaikeus tulikin jo.

Vierailija
8/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen tarvitsette mobiiliversiota? Taitaa olla kova palstariippuvuus...

Vierailija
9/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Käytän nettiä lähinnä tabletilla kotonakin, kun ei aina halua avata tietokonetta.

Vierailija
10/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 07:22"]Ilmeisesti sitä ei voi enää estää. Mulle ainakin tulee m-versio vaikka painankin peruuta nappia kysymyksessä "haluatko ottaa käyttöön..." haku-toimintoa ei edelleenkään taida olla, eli vähänkään vanhempien ketjujen lukeminen on todella hankalaa. Ja tuo ketjujen otsikkojen selaamisen vaikeus tulikin jo.

[/quote]

Tyhjennä selaushistoria, samalla poistuu valintasi käyttää mobiiliversiota. Tyhjentämisen jälkeen, kun tulet uudestaan tänne, et hyväksy mobiilin käyttämistä.

Vierailija
11/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mobiiliversiota vain kännykällä. Tabletilla käytän normaalia.

Mobiiliversio on muuten ok, mutta se "näytä enemmän" -toiminto on surkea. Haluan lukea ketjuja vanhimmasta uusimpaan, ja tuolla ne-nappulalla ketjun loppuun selaaminen on työlästä. Normaali sivunvaihto jolla pääsee suoraan viimeiselle sivulle olisi parempi.

Vierailija
12/12 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 07:22"]Ilmeisesti sitä ei voi enää estää. Mulle ainakin tulee m-versio vaikka painankin peruuta nappia kysymyksessä "haluatko ottaa käyttöön..." haku-toimintoa ei edelleenkään taida olla, eli vähänkään vanhempien ketjujen lukeminen on todella hankalaa. Ja tuo ketjujen otsikkojen selaamisen vaikeus tulikin jo.

[/quote]

Tyhjennä selaushistoria, samalla poistuu valintasi käyttää mobiiliversiota. Tyhjentämisen jälkeen, kun tulet uudestaan tänne, et hyväksy mobiilin käyttämistä.

[/quote]

Ei onnistu enää ainakaan mulla tabletilla. Vielä muutama päivä sitten onnistui, muttei enää.

Lisäksi aina kun etusivulla painaa aihe vapaa-tekstiä, tää menee jollekin ikivanhalle lakanaketjulle eikä otsikkolistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan