Pelastaisitko tulipalosta oman lapsesi vai kaksi jonkun muun lasta?
Kommentit (19)
Sellaiselta, joka olisi ensin pelastamassa toisen lapset, koska niitä on enemmän, pitäisi ottaa omat lapset pois. Ei ole tainnut äidinrakkaus mennä niin kuin Strömsössä.
Missäs niiden kahden lapsen vanhemmat tai muut huoltajat ovat? Pelastamassa jonkun toisen lapsia?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 17:25"]
Sellaiselta, joka olisi ensin pelastamassa toisen lapset, koska niitä on enemmän, pitäisi ottaa omat lapset pois. Ei ole tainnut äidinrakkaus mennä niin kuin Strömsössä.
[/quote]
HYI HYI HYI mikä itsekäs paskiainen, HUOSTAAN SUN LAPSET JA ÄKKIÄ!!!!!!!!!!!!
Ensimmäisenä pelastaisin omat lapseni ja samalla tai sen jälkeen niin monta muuta lasta kuin voisin. Epäröimättä voisin vaarantaa henkeni vieraiden lasten puolesta, mutta vasta sitten, kun omat ovat turvassa.
Oman tietysti. Vaikka ois 10 muun lasta. Ei ois väliä iällä tai synnyinmaalla.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 09:18"]
Itsekkäitä olette te jotka oman lapsen pelastaisitte! HÄVETKÄÄ!
[/quote]
Säkö sitten et? Olettaen että toisessa huoneessa olisi kaksi tuntematonta lasta ja toisessa oma yksin, vannotko kirkkain silmin ettet ensimmäisenä menisi hakemaan ulos omaa lastasi?
Oman tietenkin, tuskin siinä tilanteessa tulisi edes sen enempää mietittyä. Eiköhän ole ihan luonnollista ettö jokainen huolehtii omasta jälkikasvustaan ensin, ja jos aikaa jää, tietysti auttaa muitakin.
Oman tietenkin, tuskin siinä tilanteessa tulisi edes sen enempää mietittyä. Eiköhän ole ihan luonnollista ettö jokainen huolehtii omasta jälkikasvustaan ensin, ja jos aikaa jää, tietysti auttaa muitakin.
Eikä olisi väliä synnyinmaalla, ikä ehkä vaikuttaisi niin ettö jos vaarassa olisi pikkuvauva ja teini-ikäinen, enköhän auttaisi vauvaa ensin kun sillä ei olisi itse mahdolisuutta selviytyä.
Siis oman perheenjäsenen pelastaminen ennen muiden lapsia on oikeutettua vain silloin, kun pelastettavalla on sinun geenejäsi. Lajirasistit.
Minäkin pelastaisin epäilemättä omani, toki yrittäisin pelastaa muutkin, mutta uskon, että jokainen vanhempi yrittäisi ensisijassa saada oman lapsensa turvaan.
Jos tilanne olisi sellainen, että jostakin syystä ,en mitenkään pääsisi omani luokse, pelastaisin edes nämä kaksi muuta lasta, mutta siinäkin tapauksessa jäisin omani luokse loppuun saakka, enkä yrittäisi itse pelastautua ennenkuin olen saanut omani pois tai kuollut itse sitä yrittäessä.
Eikä olisi mitään merkitystä iällä tai synnyinmaalla.
Niiltä kahdelta lapselta jää enemmän surijoita jälkeen kuin sinun mukulalta. Olette itsekkäitä. Yhteiskunnan pohjasakkaa. Käyttäkää hihamerkkiä niin tiedän olla pelastamatta teidän lapsia.