Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos huomaisit jonkun täällä kirjoittavan sinusta?

Vierailija
24.09.2020 |

Ei siis tunnistettavasti nimellä, vaan tapauksesta jossa olet ollut osallisena.
Samalla jutun kertoja (ap) mustamaalaisi käytöstäsi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin peiliin.

Vierailija
2/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku kertoilisi väritettyjä juttuja täällä vieraille ihmisille? Mitä se minua liikuttaisi?! :D Kuinka sitä voisi olla varma, että kyse edes on minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että joku on kokenut jotain vähän vastaavaa kuin minä, mutta olisi vainoharhaista ajatella, että tässä kuitenkaan joku tuttuni nyt mitään kirjoittaisi.

Vierailija
4/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ymmärtäisin silloin olevani vainoharhainen.

Vierailija
5/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin tilannetta hyväkseni ja onkisin lisää mielipiteitä minusta, olisi tosi hauskaa ajanvietettä.

Vierailija
6/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kirjoitellaan täällä koko ajan kaikkea p*skaa, mutta olenhan minä sentään kuuluisuuden henkilö toisin kuin te nobodyt tavismammerot, jolla ei ole elämä edes elämisen arvoista.

Vierailija
7/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta suuremmin, vaikka joku kertoilisi minusta ihan nimelläkin. Totuudella on tapana paljastaa itse itsensä, enkä välitä sellaisten ihmisten mielipiteistä jotka sokeasti uskovat toisen osapuolen kertomuksiin.

Vierailija
8/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta suuremmin, vaikka joku kertoilisi minusta ihan nimelläkin. Totuudella on tapana paljastaa itse itsensä, enkä välitä sellaisten ihmisten mielipiteistä jotka sokeasti uskovat toisen osapuolen kertomuksiin.

Tarkoitin, että jos kertoilisi nimellä IRL. Jos täällä, tekisin rikosilmoituksen.

Vierailija
9/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä olen katsonut vain, että jaha tällaista tällä kertaa. En kommentoi niihin mitään.

Vierailija
10/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Täällä käy muistaakseni kolmisen tuhatta ihmistä päivittäin. Yksi tarina häviää muiden joukkoon. Jos se edes oli minun tarinani.

Vierailija
11/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kirjoitellaan täällä koko ajan kaikkea p*skaa, mutta olenhan minä sentään kuuluisuuden henkilö toisin kuin te nobodyt tavismammerot, jolla ei ole elämä edes elämisen arvoista.

Se on JULKISUUDEN henkilö... 😁 Busted!

12/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti joku täällä kommentoi nimimerkkiäni. Kehuja on mukava lukea (kiitos mammat 😘), mutta en loukkaannu negatiivista kommenteista (näitäkin olen nähnyt). Nämä haukkujat eivät tunne oikeaa minua.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
13/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ja tiedän etten ole niin uniikki tapaus jotta voisin olla varma kyseen olevan minusta.

Ja tämähän on anonyymipalsta. Saa aika harhainen olla jos kuvittelee tunnistavansa jonkun kirjoittajan, tai ihmisen niistä kirjoituksista.

Vierailija
14/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin. Joku olis huomannut minut jossain!

Vierailija
15/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin mokomin. Kaikki maine on hyväksi.

Vierailija
16/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on yksi kiusaajaämmä kirjoitellut täällä törkyä. No tiedänpähän nyt väylän, mitä pitkin viestitellä hänelle suoraan...

Vierailija
17/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9mm on klassikko. 🙂

Vierailija
18/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta kirjoitettukin. En haluaisi sitä, mutta mitä voin tehdä? Varmaan yksi syy, että käyn palstalla ja propellipäät näkevät, mistä kirjoitan ja teksti on tunnistettavaa.

Vierailija
19/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minusta kirjoitettukin. En haluaisi sitä, mutta mitä voin tehdä? Varmaan yksi syy, että käyn palstalla ja propellipäät näkevät, mistä kirjoitan ja teksti on tunnistettavaa.

Ihan kohta en käy täällä enää enkä kirjoita mitään tänne.

Vierailija
20/27 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäisiin kuka se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi