Parhaan kaverin mies yritti mua koko ajan kännissä
pitäiskö siitä kertoa? vai onko se niin että mitä ei tiedä ei satuta vaikkei mitään varsinaisesti tehtykään..
Kommentit (22)
Missä te olitte ja keiden kanssa ja miksei se sinun kaverisi ollut mukana?
Ketä miehet nyt ei kännissä yrittäis.
no ei hyvin mee jos kaikki niin tekee
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:49"]
Kaveri oli mukana nukku vieressä
[/quote] Olitte jossain huoneessa kolmestaan ja sinun ystäväsi nukkui ja sinä valvoit sen miehen kanssa? Miksi sinä olit siellä?
Onko näinkäynyt ennenkin? Mitä tarkoitat, ettei mitään ns tapahtunut kuitenkaan?
Kauanko ovat olleet yhdessä?
Millainen kaveri olet, jos et kerro?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:52"]
[/quote] Olitte jossain huoneessa kolmestaan ja sinun ystäväsi nukkui ja sinä valvoit sen miehen kanssa? Miksi sinä olit siellä?
[/quote]
Oli sielä muitakin mutta ne nukku jne.. oltiin oltu juomassa ja mentiin sinne jatkoille niin miks en olis ollu..
Mitä sanoit sille miehelle vai kikattelitko vaan että älä ny...hih..hih..
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:52"]
[/quote]
Oli sielä muitakin mutta ne nukku jne.. oltiin oltu juomassa ja mentiin sinne jatkoille niin miks en olis ollu..
[/quote]
ei nuo vanhukset enää muista millasia ryyppypileitä ja jengejä oli sillon parikybäsenä :) kaikki nukkuu ristiin rastiin yhdes huonees aamulla noutaa ylös ja mietitää mistä roskaruokaa tai lisää kaljaa thats life!
Mä en ymmärrä miksi sinä halusit valvoa sen miehen kanssa? Haluatko sen?
No kyllä minä ainakin valvon kavereideni ja saman seurueen jäsenten kanssa, oli ne mitä sukupuolta vaan, jos olen vielä hereillä ja muut ovat vaikka sammuneet.
Valvot ja juttelet sen kanssa vaikka se yrittää sua ja on ystäväsi poikakaveri...jaa.
Nimenomaan, olitko ite ihan messissä vai teitkö selväks että tämmönen peli ei vetele? Jos olet ite ollut mukana flirttailussa yms. niin mieti kaksi kertaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 21:38"]
Nimenomaan, olitko ite ihan messissä vai teitkö selväks että tämmönen peli ei vetele? Jos olet ite ollut mukana flirttailussa yms. niin mieti kaksi kertaa.
[/quote]
Tein sen kyllä ihan selväks siks ei mitään sen enempää tehtykkään..ja eikö se mies siinä enemmän väärin tehnyt ? se seurustelee mä en ja mä sen käskin lopettaa
kaikki miehet pettää, valitettava tosiasia niinku naisetki..ennemmin tai myöhemmin
No sitten on eri asia. Ilmanmuuta voit kertoa ystävällesi. Tiedä mitä kaikkea vehtaa muidenkin naisten kanssa ystäväsi selän takana. Kyllä itse haluaisin tietää.
Minulla oli sama tilanne, kerroin ystävälle ja välit meni poikki. Ei heti, mutta pikkuhiljaa yhteydenpito hiipui.
Miehet on niin kieroja...
Eli se äijä tietää että olette parhaita ystäviä ja sitä vituttaa jokin sun kaverissa eli se on yrittänyt sua kostaakseen. Mikä olisi pahempaa kuin nussia tyttökaverin parhaimman kaverin kanssa?
Älä ole tyhmä.
Kerro kaverillesi.