Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvakipu ja oon eri paikkakunnalla, pääsenkö päivystävälle?

Vierailija
24.09.2020 |

Nyt viidettä päivää jatkuu tää korvakipu.
En tiedä johtuuko hampaasta mutta kuitenkin, korvakäytävä pitäisi ensin tarkistaa.
Voinko soittaa paikalliseen terv.keskukseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene omalle asemalle.

Miksi olet matkailemassa??

Vierailija
2/8 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eri paikkakunnalla kuin kipeä korvasi? Onpa ikävää. (sorry)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida päästä. Muutama vuosi sitten iski kivulias virtsatulehdus kyläilyreissulla eri kunnalla. Menin paikalliseen terkkariin mutta sano ettei hoideta, kun ei ole hätätilanne. En tiedä onko terveydenhuolto sitten muuttunut tuosta.

Vierailija
4/8 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan onnettomuuspotilaita ja potilaat, jotka ovat vakavasti sairaita ja välittömän hoidon tarpeessa (aivoinfarktit, sydäntapahtumat jne) otetaan hoitoon vieraan paikkakunnan terveyskeskukseen.

Eli yksityiselle, jos et pärjää kotiin paluuseen asti.

Vierailija
5/8 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen käynyt päivystyksessä vieraalla paikkakunnalla

Vierailija
6/8 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida päästä. Muutama vuosi sitten iski kivulias virtsatulehdus kyläilyreissulla eri kunnalla. Menin paikalliseen terkkariin mutta sano ettei hoideta, kun ei ole hätätilanne. En tiedä onko terveydenhuolto sitten muuttunut tuosta.

Minä olen päässyt kovan virtsatulehduksen takia eri kunnan päivystyksessä lääkärille. Kotikunta oli 6 h päässä. Virtsatulehdushan voi oikeasti olla hyvin vaarallinen, jos pääsee etenemään munuaisiin. En tiedä pidetäänkö korvasärkyä sitten kiireellisenä, ja jos ap:lla on jo viisi päivää särkenyt, niin miksi et mene kotiisi ja hankkiudu siellä päivystykseen?

Vierailija
7/8 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta pääsin hoitoon heti eikä ollut edes jonoja.

Vierailija
8/8 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on yksiselitteisesti väärin toimittu. Ei tarvitse olla hätätilanne, ainoastaan kiireellisen hoidon tarve. Typerää olisi jos pitäisi odottaa että tilanne etenee hätään asti (kuten VTI:n kohdalla voi hyvin tapahtua) ennen kuin saa apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä