Karvainen vai karvaton mies
Mies oli ajatellut yllättää minut ja käynyt vahauttamassa kaikki karvansa täysin posliiniksi ja poistattanut myös muualta kaiken. Mitä mieltä olisitte?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:22"]
Onko sun mies piilotransu?
[/quote]
Ei ainakaan mun tietääkseni. Jokunen bi kokemus mutta ei muuta
Jos meillä mies tekisi noin niin seksielämä loppuisi tasan tarkkaan siihen. En vain tykkää karvattomista miehistä. Eivät ole miehekkään näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:22"]
[/quote]
Ei ainakaan mun tietääkseni. Jokunen bi kokemus mutta ei muuta
[/quote] on siis piilohomo
Mua lähinnä hirvittäisi jo ennakkoon se kuinka mies tulee hyppimään seinille siinä vaiheessa kun sänki alkaa puskea esiin.
mikään ei ole rumempaa, kuin miehen karvainen perse ja selkä. on kuin mikäkin homo erectus.
Me sovimme niin, että kun minä ajoin posliiniksi niin mies teki vastaavasti samoin. Kummallakaan ei enää mene karvoja suuhun ja hygieniakin tuntuu olevan paljon parempaa. Siteet ja pikkuhousunsuojat istuvat paremmin. Näin on ollut jo kohta 10 vuotta.
Mun mies on alkanut vuosien saatossa muuttua koko ajan enemmän apinaksi. Ehkä ei kokonaan tarvitsisi karvoja poistaa (jalat, rinta), mutta kyllä ne käsivarsien yläosat ja kaula-aukosta paistavat selkäkarvat ällöttää.
Kuulostaa mukavalta. Hauskaa imeskelyä
Ei kaikkia karvoja pois! Näyttäis hassulta ja ehkä repeisin nauruun :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:29"]
Me sovimme niin, että kun minä ajoin posliiniksi niin mies teki vastaavasti samoin. Kummallakaan ei enää mene karvoja suuhun ja hygieniakin tuntuu olevan paljon parempaa. Siteet ja pikkuhousunsuojat istuvat paremmin. Näin on ollut jo kohta 10 vuotta.
[/quote]
Käyttääkö miehesi siteitä ja pikkuhousunsuojia? Miksi?
Karvainen ehdottomasti - siis miehestähän tässä on kyse ???
Voi kamalaa, olisi kyllä hirveä järkytys. Olennainen osa miehen viehätysvoimaa on karvoitus. Tykkään jopa selkä- ja korvakarvoista :) Nenäkarvoista en sentään.
Karvoilla kiitos. Ehkä se vahattu versio menis ihan vaihtelun riemusta, mutta jotenkin karvankiskontamasokismi on miehille ihan liian naisellista.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:17"]
Mies oli ajatellut yllättää minut ja käynyt vahauttamassa kaikki karvansa täysin posliiniksi ja poistattanut myös muualta kaiken. Mitä mieltä olisitte?
[/quote]
MINKÄ kaiken hän oli poistattanut?!?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:17"]
[/quote]
MINKÄ kaiken hän oli poistattanut?!?
[/quote]
No siis kaikki mitä nyt ei päässä kasva
Sanoisin,että voi yöks. En ole kiinnostunut pikkupojista ja silonen pojanrinta olisi kauhistus. Ja aivan pakko järkyttää; haluan miehen karvaisella alapäällä, en mitään nypittyä nakkia.
Ei kiitos, aikuisessa miehessä saa hyvin mielellään kasvaa karvoja.