Kissan selkä kipeä
Ulkoileva kissa, ekana kävi mielessä josko olisi saanut selkäänsä joltain toiselta kun noita kissoja täällä kuitenkin enemmänkin liikkuu.
Eilen alkoi oireilemaan iltapäivällä, sen verran antoi kosketella että selässä tuntui se kipu olevan. Nyt kykkii sängyn alla ja murisee jos menee lähelle, ei kuitenkaan tee mitään kun leuan alta vähän rapsuttelin. Kävelee kuulemma hiukan vaikean näköisesti sen mitä tuossa nyt vessassa ja hiukan syömässä kävi, ei kuitenkaan erityisen hankalaa näytä liikkuminen olevan (itse olin töissä joten itse en ole nähnyt). Syö siis myös huonosti. Päivällä oli kuulemma pyytänyt uloskin ja nukkunut ihan sängyllä, kun tulin kuitenkin kotiin niin toinen kissamme oli sen ilmeisesti taas ajanut sängyn alle pölyisestä naamasta päätellen..
Lääkärireissu tulee tietysti jos ei tuosta ala menemään paremmaksi, onko muilla kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (3)
Mun kissa kulki selk matalana, ja vein heti lääkäriin. Oli kauhea kuume ja virtsatulehdus. Onko kissleikattu poika?
Meillä kissa hyppäsi korkealta ja satutti selkänsä, takajalatkin halvaantui osittain. Sinuna veisin kissan heti eläinlääkäriin tarkistettavaksi.
Anna ruokalusikallinen rypsiöljyä ja odotavähän aikaa, kuulostaa enemmänkin suolitukokselta. Jos kissan selkä on kipeä (kissat notkeita, joten ei ihan helposti paskaks mee) ei pahemmin kävelisi.