Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Mitä mieltä olet potentiaalisena kumppanina 36-vuotiaasta miehestä, jolla ei ole omistusasuntoa ja asuu vuokralla...Myöskään mitään sijoituksia ei ole, säästötilillä 1500e?

Vierailija
23.09.2020 |

Mies tienaa noin 1950e kuukaudessa bruttona. Hän on aloittanut säästämisen sijoittamista tai asuntoa ajatellen jo, siitä tuo 1500e osoituksena.

Mitä mieltä olet potentiaalisena kumppanina tällaisesta miehestä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko jotain siitä miehestä, nyt tuli tietoa miehen tilistä...

Vierailija
2/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jolla ei ole velkaa, on rikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä dementia kun se toistaa saman avauksen?

Vierailija
4/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaana olin itse peruskoululaisen äiti. Kyllä se ensimmäinen ja olennaisin asia liittyi elämäntilanteeseen eli että mieskin on jo lapsensa (jos niitä ylipäänsä haluaa) saanut ja ovat kouluiässä. Ja jos ei halunnut lapsia niin oli joka tapauksessa "toisella kierroksella" eli kokemusta pitkästä parisuhteesta/avoliitosta/avioliitosta.

Vierailija
5/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm. mitähän se on tehnyt tienaamillaan rahoilla edelliset 18v. Tuolla brutolla ei ole opiskeltu sitten peruskoulun.

Vierailija
6/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä. Mies elättää itsensä ja joku suunnitelma talouden kanssa on. Moni muu asia voikin sitten olla deal breaker, mutta niistä ei nyt puhuttu.

Vierailija
7/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, näin viiskymppisenä itsellisenä ja hyvätuloisena naisena voisin mielelläni ottaa kumppanikseni 36-vuotiaan miehen. En minä hänen rahojaan kaipaa. Säästäköön, minkä voi.

Vierailija
8/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millainen se mies on luonteeltaan? Miten tykkää vapaa-aikaansa viettää? Mitkä asiat ovat hänelle tärkeitä elämässä? Ei ihmiset tee pelkän iän ja asunnon perusteella kumppanivalintaa :D

Vierailija
9/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies olisi potentiaalisena kumppanina mieltä 36-vuotiaasta naisesta, joka myös asuu vuokralla ja jolla on tilillä tällä hetkellä tonni? Joko rakastuit? Vai tarvitsetko lisätietoja? :D

Vierailija
10/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm. mitähän se on tehnyt tienaamillaan rahoilla edelliset 18v. Tuolla brutolla ei ole opiskeltu sitten peruskoulun.

'

Ammattikoulun jälkeen ne tulot voivat hyvinkin olla tuota luokkaa. Lukion käynnistähän ei nyt palkkauksessa siinä enää mitään lisäpisteitä saa tietenkään. Mutta ei se kerro suoraan kouluja käymättömyydestäkään. Joillain aloilla vaan on paska palkka.

t. puutarhuri

Vierailija
11/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä lapsia ?

Vierailija
12/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36-vuotiaana olin itse peruskoululaisen äiti. Kyllä se ensimmäinen ja olennaisin asia liittyi elämäntilanteeseen eli että mieskin on jo lapsensa (jos niitä ylipäänsä haluaa) saanut ja ovat kouluiässä. Ja jos ei halunnut lapsia niin oli joka tapauksessa "toisella kierroksella" eli kokemusta pitkästä parisuhteesta/avoliitosta/avioliitosta.

Avioliitto on varsinaisessa merkityksessään tarkoitettu koko elämän kestäväksi, joten miksi jotkut pitävät aikaisempia, päättyneitä avioliittoja jonain saavutuksena? Tietenkin, jos avioliitto on päättynyt toisen kuoleman vuoksi, niin sillehän ei mitään voi, mutta muuten en kyllä ymmärrä asiaa.

Vierailija
13/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti joudut elättäjäksi.

N18

Vierailija
14/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos kysyt mitä mieltä olisin noista kertomistasi seikoista (eikä siis koko miehestä), niin suhtautuisin hieman epäilevästi. Itse olen valinnut pienituloisen ammatin, koska se on kutsumukseni, mutta olen myös huolehtinut itselleni taloudellista turvaa juuri siitä syystä, että palkka ei sitä turvaa juurikaan tuo. Säästämäni puskuri riittää siihen, että minulla on mielenrauha talousasioissa, mutta jos pitäisi ajatella että sillä katetaan myös puolison mahdolliset yhtäkkiset tarpeet, niin se tuntuisi aika vaikealta.

Noilla tiedoilla mies ei myöskään vaikuta oikeasti motivoituneelta säästämään jatkossakaan, kun tähän mennessä säästynyt summa on tuota luokkaa.

Ei olisi totaalinen deal breaker, jos mies olisi muuten minulle aivan täydellinen.

Vierailija
15/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikki naisetkaan ovat rikkaita tai edes talollisia. 

Vierailija
16/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on varsinaisessa merkityksessään tarkoitettu koko elämän kestäväksi, joten miksi jotkut pitävät aikaisempia, päättyneitä avioliittoja jonain saavutuksena? Tietenkin, jos avioliitto on päättynyt toisen kuoleman vuoksi, niin sillehän ei mitään voi, mutta muuten en kyllä ymmärrä asiaa.

En mä lukenut sitä noin. Itsekin aiemman avioliittoni päättäneenä en edelleenkään tunne huonoa omaatuntoa siitä, etten aikanaan jättänyt lasta kotiin, jossa mies valitsi pullon perheensä edelle. 

Eri

Vierailija
17/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Ammattikoulun jälkeen ne tulot voivat hyvinkin olla tuota luokkaa. Lukion käynnistähän ei nyt palkkauksessa siinä enää mitään lisäpisteitä saa tietenkään. Mutta ei se kerro suoraan kouluja käymättömyydestäkään. Joillain aloilla vaan on paska palkka.

t. puutarhuri

Mut onhan tossa hommassa vähän helpompi tulosvastuukin. 

Zinc

Vierailija
18/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

t. puutarhuri

Mut onhan tossa hommassa vähän helpompi tulosvastuukin. 

Zinc

Voi vi tun sinkki-idiootti kun se ei liity asiaan millään tavalla. Mene pois täältä.

Vierailija
19/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 35v tilillä 12000€. Osakkeissa/rahastoissa on 65000€. Oma asunto ja kaksi sijoitusasuntoa joista toinen on velaton. Omasta asunnosta ja toisesta sijoitusasunnosta on vähän velkaa jäljellä. Vakituinen työ ja 60000 vuosiansiot. Missä minun elämänkumppani on?

Vierailija
20/55 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, näin viiskymppisenä itsellisenä ja hyvätuloisena naisena voisin mielelläni ottaa kumppanikseni 36-vuotiaan miehen. En minä hänen rahojaan kaipaa. Säästäköön, minkä voi.

Sä maksat muut kulutusmaksut, mies säästää omat tulonsa.  Sitten lemppaa sut ja  hakee omistusasujan statuksella  nuoremman. Ei kai siinä mitään jos olet tyytyväinen.