Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten vietätte joulua tänä vuonna?

Vierailija
26.11.2013 |

Kotona, mummolassa, kenties matkoilla?

Kuuluuko jouluunne joku tietty perinne, koriste tai ruoka, jota ilman joulu ei ole joulu?

Itse vietämme miehen kanssa aaton kaksin kotona (meillä ei ole lapsia) ja pyhinä käymme sitten syömässä molempien vanhemmilla. Jouluun kuuluvat ne perinteiset ruuat, suklaa, joulukuusi, joululaulut, kynttilät ja joulusauna.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänävuonna kolmisin kotona. Eilen juuri mietittiin ruokalistaa...kaikille jotain.

Lapsen (6v) voisi viedä katsomaan joulurauhanjulistusta ihan livenä. Tai aamulla joulukirkkoon. Muu aika lorvitaan, syödään suklaata ja pelataan pukin kuusen alle tuomia pelejä.

Vierailija
2/10 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään mun vanhemmilla tänä vuonna, vuorovuosina ollaan mun vanhemmilla ja miehen vanhemmilla. Joulu ei ole joulu ilman mun äidin ohjeella tehtyä luumurusinasoppaa ja riisipuuroa. Ja ihan oikeaa kuusta. Ja lahjoja ja joulupukin kuumaa linjaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joulu sujuu ihan kaikessa rauhassa kaksistaan miehen kanssa. Perinteiset ruoat kuuluvat asiaan, samoin joulutortut ja piparit. Vähän suklaata ja paljon hedelmiä. Hyvä kirja kuuluu jouluun aivan ehdottomasti. Meidän perinteisiin eivät sukulaisvierailut kuulu, joten saadaan levätä kunnolla.

Vierailija
4/10 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
5/10 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
6/10 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissamme. Niin on ollut jo  monen monta vuotta. Meille ovat muut tervetulleita. Meille tulee vieraita joulun pyhiksi.

Jouluun kuuluu kuusi, koristeet, tuikut, lyhdyt, kyntteliköt yms.

Tietyllä menuulla on menty jo monta vuotta. Siihen kuuluu ne tietyt peruasiat. Jotain uutta otetaan aina kokeiltavaksi.

Joulusauna, haudoilla käynti, aamu alkaa riisipuurolla, jossa tietty manteli piilotettuna.

Glögiä ja munatotia päivällä. Pitkän kaavan ateria. Tehty ruokia myös lasten makuun,

Vierailija
7/10 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lennetään koko poppoo 22.12. kahdeksi viikoksi Karibialle. Suomalainen joulunvietto, jouluruuat ja yleensä jouluhässäkkä ei ole meidän juttu.

Vierailija
8/10 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kaksistaan New Yorkissa joulu ja uusi vuosi :)

Vierailija
9/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia. Joulu on mielestäni lasten juhla, joten olen tyytyväinen ylimääräisistä vapaapäivistä. Suunnitelmissa punaviiniä sängyssä, suklaata ja seksiä. Kun ei tarvitse pukea, se on juhlaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän