Kateuskortti ja Cheek
Sorry, oli vain pakko tehdä uusi aloitus kun en ehtinyt päivällä vastaamaan ja nyt en muista missä törmäsin ajatukseen että jos nainen haukkuu Cheekiä ällöttäväks tms, se johtuu siitä että tietää että ei kelpaisi Cheekille.
Miten kukaan edes keksii näitä?
Eli jos minusta paikallisen kuppilan hampaaton Pena on epämiellyttävä, se johtuukin siitä että minä en kelpaisi hänelle....?
Kommentit (6)
Cheek. Tuo aikuisen naisen Justin Bieber.
Penalla ei ole "statusta", joten hänen epämiellytävyytensä ei johdu kelpaamattomuudesta. "Statusta" omaaviin tuo pätee.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 22:30"]
Penalla ei ole "statusta", joten hänen epämiellytävyytensä ei johdu kelpaamattomuudesta. "Statusta" omaaviin tuo pätee.
[/quote]Aivan. Samasta syystä Soinin tai Halla-ahonkin kritisointi johtuu vain kateudesta, sillä kuten jokainen miesasiamiesten kirjoituksia lukenut tietää, miehen habituksella ei koskaan ole merkitystä; vain ja ainoastaan raha ja sosiaalinen status ratkaisevat. Nainen siis vain projisoi omaa kelpaamattomuuttaan väittämällä, että Soini on inha läski tai Hallis outo olmi.
vai mikse voisi yksinkertaisesti olla niinkin, ettei Cheek kelpaa mulle? Cheekin ällöttävyys ei ole ulkonäössä vaan siinä puuttuvassa sisäisessä kauneudessa. Joo, valitettavasti jouduin tekemään duunia tämän "ihanan" kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 22:30"]
[/quote]Aivan. Samasta syystä Soinin tai Halla-ahonkin kritisointi johtuu vain kateudesta, sillä kuten jokainen miesasiamiesten kirjoituksia lukenut tietää, miehen habituksella ei koskaan ole merkitystä; vain ja ainoastaan raha ja sosiaalinen status ratkaisevat. Nainen siis vain projisoi omaa kelpaamattomuuttaan väittämällä, että Soini on inha läski tai Hallis outo olmi.
[/quote]
Olen tuon lainauksesi kirjoittaja, enkä ole miesasiamies. Toiseksi, Soini ja Halla-aho eivät myöskään omaa tätä "statusta", mitä haen. Se status tulee viehättävyydestä yleisten ihanteiden mukaan.
Mä en edes haluaisi kelvata. Olen kyllä täysin samaa mieltä kanssas. Täyttä p**kaa tuollaiset hömppäpuheet. Eikö näillä olis tärkeempääkin?