Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleva iskä,mutta silti epäröivä

Vierailija
25.11.2013 |

Elikkä homman nimi on nyt tämä,että minusta olisi tulossa isä, olen seurustellut saman naisen kanssa reilun kaksi vuotta ja se tuli paksuksi..vanhingon kautta tosin..ongelmana on se etten voi luottaa naiseeni täysin (rakastan häntä silti) hän on pettänyt minua silloin kun olin intin leivässä (1/13 saapumiserä) eikä suhde ole oikein ollut mikään malliesimerkki,viime syksynäkin valehteli toisesta miehestä jota näki aina salaa,mutta tämä kaikki selvisi minulle ja sen porukoille ja asiaa selviteltiin sitten isommalla porukalla. Pääsin siis armeijasta kesäkuussa pois ja me erottiin heinäkuun alussa sekoili silloinkin toisen miehen kanssa ja silloin päätin että kaikki on  ohi ja loppu kesä meni vauhdikkaasti,myös naisen osalta näin olen kuullut ja nähnyt sen menoa mutta kieltää silti kaiken mutta tämä ei nyt ole se pääasia.Palasimme alkusyksystä yhteen ja sitten syyskuussa nainen tuli raskaaksi vaikka olimme harrastaneet suojaamatonta seksiä vain kolme kertaa ja lapsi olisi kuulema minun..alussa olin innostunut asiasta mutta samalla epävarma,voisiko se olla minun? on kummiski niin myrskyinen suhde ollut varsinkin tämä vuosi kun on näitä jätkiä ollut kuvioissa niin olen nyt todella epävarma,mutta nainen vakuuttelee että se on minun..on puhuttu että mitä nyt tehdään,pidetäänkö lapsi vai ei. Olen tuonut esille monta kertaa että en oikein tiedä kannattaako sen pito koska nyt ei tosiaanakaan ole oikea aika lapselle, en ole oikeasti varma että kuinka kauan jaksan tätä naista kun se koittaa määrätä nykyisin kaikesta,ketä saan nähdä ja missä olla ja kenen kanssa..on päättänyt että minne muutetaan asumaankin kun hänen koulut on täällä ohi, mutta minä en ole oikeasti varma tahdonko enää tätä ja nytkun se on vielä raskaana niin paljo vaikeampaa.Naisen kanssa on tosi vaikea puhua mistään sekun suuttuu niin herkästi jos otan jotain esille..nyt olisi neuvot todella iso apu...olen 20-vuotias ja haluaisin vielä viettää nuoruuttani,enkä ole varma onko tämä nainen se jonka kamssa haluan jakaa lopun elämääni...tai edes sen että lapsi siihen kuuluu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt lähettävä ulkomaille vähän pidemmäksi aikaa.

Vierailija
2/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään ottaisin asiaan liittyviä kommentteja ja neuvoja,enkä mitään aiheetonta paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei oikeastaan ole vahingosta, jos olette harrastaneet suojaamatonta seksiä, ja peräti kolmesti. Heräsit vähän turhan myöhään siihen asiaan, että et halua vielä isäksi.

Toiseksi abortin osalta aika on kulumassa jo loppuun. Abortin voi tehdä 12 raskausviikkoon asti, eli jos tyttö tuli syyskuussa raskaaksi, viikot ovat ihan kohta täynnä.

Vierailija
4/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee isyystesti ASAP. Jos lapsi on sinun, ole paras mahdollinen isä. Sinun ei tarvitse olla tuon naisen kanssa parisuhteessa, jos et halua, kunhan olet omalle lapsellesi läsnä.

Vierailija
5/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:52"]

Tee isyystesti ASAP. Jos lapsi on sinun, ole paras mahdollinen isä. Sinun ei tarvitse olla tuon naisen kanssa parisuhteessa, jos et halua, kunhan olet omalle lapsellesi läsnä.

[/quote]

Isyystestiä ei tehdä raskauden aikana, eli ASAP sitä ei voi tehdä.

Vierailija
6/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on aina toi huoli, et onko lapsonen varmasti oma. Ihan varmasti sitä ei tiedä ilman testiä. Mut kyllä sitä turha on murehtia.

Joskus noista syrjähyppelöistä voi tulla raskaaksi, mut yleensä siitä ei miehille kerrota vaan mies luulee lasta itsensä polkemaksi. Eikä siinä mitään, jos perhe on kummiskin aikonutkin lapsia tehdä, vaikka isä ei nyt sattuiskaan oleen  juur se, jonka kanssa nainen elelee. Tietenkin sillä edellytyksellä, et biologinen isi on täyspäinen. Kauheeta se olis, jos oma mies on nuhteeton ja vieraan sonnin lapsosesta tulee kusipää kohjo perimän takia.