Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VR:n puhelinpalvelussa muka "ruuhkaa" iltaysiltä....

Vierailija
25.11.2013 |

Just joo..taitaa siellä työntekijät istua kahvilla ja odottaa, että vuoro tunnin päästä päättyy. Ääninauha napsautettu jonottajien iloksi vaan päälle pyörimään. Vaikea uskoa että tähän aikaan hirveästi "ruuhkaa" olisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ärsyttää missä tahansa puhelinpalvelussa. Kumminkin ne siellä tupakoi, kahvittelee ja juoruaa keskenään. Sitten jossain vaiheessa joku sanoo: "pitäisikö tuohon nyt vastata ku se on niin kauan jo tuossa jaksanu roikkua"

Vierailija
2/4 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä varmaan on aika vähän porukkaa töissä tähän  aikaan, joten hyvinkin voi olla ruuhkaa niillä muutamalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on ruuhkaa, kun siellä on tähän aikaan yksi ihminen vastaamassa puheluihin.

Vierailija
4/4 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vastaavassa asiakaspalvelun ulkoistusfirmassa olen joskus ollut töissä. Yleensä meitä oli vaan yksi kerrallaan linjalla ja jos sattui ottamaan puhelun joka kesti puoli tuntia niin tuuhkaahan siinä tuli. Samoin joskus kun olin lomalla ja sijaista ei ollut niin pomot oli napsauttanut vaan puhelunvastaajan päälle, minä pari viikkoa poissa niin oli vähän selittelyä asiakkaille. Ei se niistä duunareista usein johdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme