Oletko toiminut vastoin moraaliasi?
Olen ollut n. pari vuotta ihastunut varattuun työkaveriin. Kyseinen tyyppi yrittänyt jo muutaman kerran tehdä jotain aloitteita, mutta olen aina torjunut. Nyt muutama viikko sitten satuttiin kahdestaan tilanteeseen, joka päätyi siihen että suudeltiin ja läheltä piti ettei muutakin. Onneksi pieni järjen hiven löytyi kuitenkin jostain (alkoholilla ei osuutta asiaan, en tiedä olisiko se lieventävä vai pahentava asianhaara). Mulla on ihan järjettömän huono omatunto siitä että annoin tän tapahtua :( Oonko mä menettämässä mun oikeudentajuni kokonaan?? Ihan paska ja arvoton olo. Ja joo, en todellakaan kuvittele mitään tulevaisuutta tämmösen häntäheikin kanssa. Fyysinen vetovoima on vaan jostain syystä ihan mieletön. En ymmärrä. Itseäni tai sitä toistakaan. En tiedä nyt mitä haen tällä, muita kakkapäitä?
Kommentit (3)
Auts, toi vetäs mut vielä vähän alemmas. Mikä on toisaalta ihan oikein.
Ap
Kyllä, sillä käytän huumeita satunnaisesti ja seurustelen eronneen miehen kanssa. Jolla on 3 lasta, joista nuorin vain 5v.
Olen olevinani konservatiivi..
Kyllä. Mun mies petti mua työkaverinsa kanssa ja jäi kiinni. En jättänyt häntä koska rakastan häntä edelleen ja lapsemme rakastavat myös. Mutta mielestäni teen koko ajan moraaliani vastaan koska pettämistä ei pitäisi sietää parisuhteessa ja moraalikäsirykseni mukaan pettäjä pitäisi jättää.