No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
82kg ja 172cm. Ylipainoa on jonkun verran ja tarkotus ois päästä 70-72kg painoon, joka olin vuosia.
Joku tänne kommentoi, että lihavuus on ällöä ja piittaamattomuutta. Ei kannata yleistää ja haukkua lihavia laiskoiksi ja piittaamattomiksi ällötyksiksi. Itse sairastelin pari vuotta, jonka aikana paino nousi sen 10kg. En paljoa pystynyt/jaksanut liikkua ja aloin vähän tunnesyömään. Siinähän se paino sitten nousee kenellä vain. Nyt sairaudet on selätetty ja paluu siihen normaaliin on käynnissä. En olisi lihonut, jos olisin ollut terve. Opetuksena tässä nyt siis se,että koskaan ei tiedä mikä on jonkun tilanne...
167cm/50kg
Haluaisin olla vähän painavampi mutta näillä mennään kun kilot eivät vain tartu ja olen kaikinpuolin terve.
Noin 55 kg ja 164 cm. Olen painanut paljon vähemmänkin, mutta näin olen itse itseeni paljon tyytyväisempi. Kilot ovat kertyneet juuri naisellisiin paikkoihin, mihin olikin tarvetta saada vähän muotoja.
172 cm ja 70 kg. Tarkoituksena pudottaa pari kiloa ja sitten pysyä kutosella alkavissa lukemissa. Viidellä alkavissa näytän jo sairaalta. Tähän mennessä painon pudotus on menny hyvin, laskenut tasaisesti jo pari kiloa :) Alotin 75 kilosta, jolloin olin lievästi ylipainoinen. Nyt normipaino, mutta tavoitteessa en vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 34 vuotias, yhden lapsen äiti.
165cm ja 53-54kg. Vaatekoko xs-s. Olen mielestäni hoikka, mutta voisin olla myös kiinteämpi. Toisaaltaan voisin olla myös kauniimpi, rikkaampi, älykkäämpi... eli ehkä olen ihan tyytyväinen tähän :)
Oho, mulla on täysin samat pituus ja paino ja käytän M-koon vaatteita! Luulen ettei joku XS mahtuisi edes päälle :'D
Vierailija kirjoitti:
161/paino: 60
Vaikka söisin paljon niin paino ei nouse.
T: kirjoittaja
168 cm, 92 kg.
Ylipainoa alkoi kertyä psorin pahetessa :(
(nyt parempi jakso ja kuusi kiloa tippunut helposti, toivottavasti jatkuu.)
En tunne itseäni nini ylipainoiseksi, koska jaksan lenkkeillä, pyöräillä, hoitaa kotihommia, puutarhaa yms.
Hoikimmillaan olin 48 kg, koko ajan sama mies (yli 20v), nyt on ihan hullaantunut kun rinnat on muhkeat ja pyöreät :D
Itse toivon palaavani sinne 70-kiloiseksi.
162 cm ja 52-54 kg, 37 v. Olen todella tyytyväinen vartalooni, joka on terve, kivuton ja toimiva sekä näyttää kauniilta ja seksikkäältä <3
(10-15 kiloa painavampana oli jatkuvasti selkä kipeä ja kaikenlaisia vatsavaivoja eikä pystynyt kunnolla venyttelemään kun oli massaa tiellä -> lisää kireyksiä ja kipuja)
169cm ja 58kg. Ihan ok, mutta näytän parhaimmalta omasta mielestäni, jos olen 56kg.
Mutta olen terve ja tyytyväinen.
168cm ja 67 kiloa. Ikä 54v.
Painoa tullut viidenkympin jälkeen kilo/vuosi
167/85 (kuudennella kuulla raskaana kylläkin)
No ompa järkekevä ketju tuntemattomista.. 😂😂😂😂😂
61,4kg tarkka aamupaino tänään. Harmittaa, koska nyt olen jo pari vuotta painanut yli 60kg. Ennen mun paino oli aina 58-59 ja nyt se ei enää laske sinne. Noh, kunhan ei enää nouse.... Tiedän kyllä syynkin: syön enemmän ja liikun vähemmän kuin ennen :D
Pituus 169cm ja ikä 31v.
169 cm, 49 kg. Jos painan yli 50 kg niin tunnen itseni läskiksi.
170/64, olen päässyt nyt hieman lihomaan.