No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
Vierailija kirjoitti:
164/51, n. 7kg pois, niin on hyvä.
Joo, henki pois niin on hyvä. Tolla painolla jo varmaan saa sydänkohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että kysymys on suunnattu naisille, mutta kyllä tähän miehenäkin pitää vastata koska olen sellaisissa mitoissa joita monet naiset kadehtivat: 174cm/56 kg. (BMI 18,5)
Olen siis selvästikin hoikka mieheksi, mutten mitenkään todella ruipelo, ja kuitenkin ihmettelen miten moni minua lyhyempi nainen painaa minua selvästi enemmän.
No olet kyllä todella ruipelo, voisi kuvitella, että noilla mitoilla on lähes mahdotonta löytää naisseuraa.
Täällä 169 cm / 72 kg.
En ole tyytyväinen, viimeiset 10 vuoden aikana (olen nyt 46 v) on painoa tullut pikkuhiljaa 10 kg lisää. Ymmärrän sen, että iän myötä (useimmille, myös minulle) painoa kertyy helpommin, mutta rakastan hyvää ruokaa ja herkkuja, joten en ole jaksanut tsempata ruokavalion suhteen :(
Tässä iässä sopiva paino tällä pituudella olisi minusta 65 kg. Alle 30-vuotiaana painoin aina alle 60 kg ja se oli sopiva paino tuolloin.
Joskus oli uutinen Finnairin tms. lentoyhtiön julkaisemasta tilastosta, jossa oli mies- ja naismatkustajien painot liittyen esim. lentokoneen kuljetuskapasiteettiin. Naisten keskipaino oli muistaakseni hyvin lähellä 80kg (alle kuitenkin)....
156/46Kg en ole tyytyväinen, olen yleensä painanut 42kg ja tuo 4kg pitäisi saada pois jotta olo olisi kevyempi. Toivon saavani kesäksi.
Vierailija kirjoitti:
164/58
Itsellä samat mitat, mutta olen viimeisilläni raskaana. Ennen raskautta paino alkoi nelosella.
171/68. Ihan tyytyväinen olen näinkin, mutta tavoitepaino on 65kg.
N 171/ 65 kg 52 vee😬
Meillä ei ole vakaa mutta töissä just vkolla punnitsin.
61cm ja 164cm. Harrastan urheilua aktiivisesti, joten painoa tulee lihaksesta. Olen hyvin tyytyväinen kroppaani.
161 cm ja 61 kg. Paino on pudonnut muutaman kilon vuodenvaihteesta, mikä on positiivista. En ole varmaan 15 vuoteen painanut näin vähän, en tosin hirveän paljon enemmänkään raskauksia lukuun ottamatta.
Aika paljon ja vähän päälle!