No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
158cm 54kg. Punttisalilla tulee treenailtua niin lihasta löytyy jonkin verran, ei pelkkää läskiä vaikka on tässä vähän varaa kiristääkin.
163cm ja 56kg. Haluaisin painaa ainakin 60kg. Näytän pojalta, en naiselta. N38.
171/65, potuttaa. Liikaa painoa 3-4kg.
72 kg, 168 cm. Tässä painossa mahaan tulee vähän pehmeää ja pienet jenkkakahvat, 68 kg painoisena olen mielestäni todella sopusuhtainen ja kiinteä - ennen kaikkea olo on siinä painossa hyvä (lihasta on ollut aika paljon aina). Siihen taas siis tähdättävä nyt kun elämä toivottavasti normalisoituu.
Voi Pyhä Sylvi! Kuka nostaa ikuisuuden vanhaa ketjua "paljonkos painat?"
No... Ehkä 52-53? En kerro pituutta niin kukaan ei sitten tiedä onko se paljon vai vähän, sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
159/49 Olen tyytyväinen :)
Tasan sama! :D
Tässä ketjussa oppii vain sen että painoindeksi ja oma tyytyväisyys painoon ei ole missään tekemisissä keskenään!
Vierailija kirjoitti:
163cm ja 56kg. Haluaisin painaa ainakin 60kg. Näytän pojalta, en naiselta. N38.
Olen saman pituinen ja painoinen ja näytän kyllä erittäin paljon naiselta.
168cm 56kg. Painan kaksi kiloa enemmän kuin 20-vuotiaana. Tåmä on hyvä paino kunhan pitåä lihakset sopivan kiinteinä. Jos paino on vähemmän niin alkaa luut törröttåä lantiosta ikävästi. Tässä painossa sopivasti pehmeä kuitenkin ja rinnat ihan kookkaat.
Keski-ikäinen ja kahden nuoren aikuisen äiti
161/56. Parhaimmalta olo omassa kehossa on tuntunut kolme-neljä kiloa kevyempänä, mutta varsin hyvä näinkin.
150/ 61 liian läski ja lyhyt..paljon pitäisi pudottaa ja pituutta saada. Toiseen voi vaikuttaa toiseen ei.
151/77. Tässä teille siis aidosti läski nainen, ilman seliseliä! Olen nyt 53 v, ja tällä hetkellä 30 vuoden takaisessa painossani. Enimmillään painoin noin 90 kg ja viimeisimmän raskauden lopussa noin 100 kg. Eli painonkehitys on ollut kuitenkin positiivisempaan suuntaan viime vuosina. Ruumiinrakenteeni on varsin miehekäs ja teen fyysistä työtä, joten myös lihasta on, eikä yleiskunto ole ihan nolla. Rasvaprosentti on silti melko mahtava, ja terveyssyistä painonputoaminen ei tosiaan haittaisi, mutta kiloja tärkeämpää mulle on hyvä ruokavalio ja muutenkin kunnolliset elämäntavat. Vaatekokoja mm. rintsikat 90D, farkut 34", T-paidat ym. 46/XL.
164 cm 66 kg. Haluaisin laihtua 6-10 kiloa.
163cm ja 64kg ja olen tyytyväinen! Treenaan viitenä tai kuutena päivänä viikossa.
169/67
Koitan pitää tämän painon niin vyötärö on kapea mutta muotoja kuitenkin :)