Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvä paino miehelle, jos pituutta on tasan 180cm?

Vierailija
23.09.2020 |

Painoa on nyt 75-77kg ja pieni vatsakumpu vaivaa. Tarkoituksena rakentaa myös lihasmassaa ja saada maha pois tai ainakin pienemmäksi. Mielestäni kuitenkin voisin painaa enemmänkin

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisen rakenteesta, mutta eihän sillä painolla ole mitään väliä. Jos olet tyytyväinen itseesi, olit sitten 60, 70,80,90, niin eikö se ole hyvä? Olen itse 182cm pitkä ja olen painanut vähimmillään aikuisena 69kg ja enimmillään 83kg. Koskaan en ole miettinyt, että olen liian laiha, tai paksu. Aina olen ollut tyytyväinen. En ole koskaan ollut erikoisen lihaksikas, mutta 69-75kg kyllä lihakset näkyy hyvin. +80kg ei näy lihakset, mutta eipä paljoa kiinnosta. Elämässä on paljon muuta ajateltavaa, kun että paljonko painan ja mikä olisi sopiva määrä. Elämä on lyhyt, joten älkää tuhlatko sitä tuollaiseen turhaan paskaan.

Vierailija
42/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu. Jos ei ole paljoa treeniä takana niin joku 80kg varmaan ihan jees. Jos treenaa painoilla niin varmaan 85 ja ylikin. Mikään järjetön lihaskimppu ei musta ole millään tavalla kaunista katsottavaa.

En tykkää kovin luisevista ukoista, mieluummin siinä ylipainon rajalla kuin alipainon.

n21, itse perushoikka bmi 22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm 60kg on sopiva paino. Oma mies 187cm ja painaa 70kg.

Vierailija
44/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, että minkä kokoiset lihakset on. Mitä isommat lihakset, niin sitä enemmän voi olla massaakin ilman, että on mikään hyllyvä pallo.

Vierailija
45/47 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180cm 60kg on sopiva paino. Oma mies 187cm ja painaa 70kg.

Sopiva? Ehkä maratoonarille. Ja miehesi on todella hoikka, se on fakta

Vierailija
46/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille naisille paino ei oo tärkeä juttu.  Moni urheilija on painoindeksin mukaan ylipainoinen . Liikaa tuijotetaan vaakaa. Se miltä näyttää omasta mielestä peilistä riittää . Todennäköisesti puolisolle riittäisi paljon vaatimattomankikin. Kauniit silmät, ystävällinen, mukava , hyvä ja luotettava, samanlaiset elämänarvot, ystävä, tuki ja turva. Mitä on korvien välissä . Luonne. Että toisen kanssa nauttii elää yhdessä on paljon tärkepää kuin onko + vai  -20 kg. Ystäväni sairastui vakavasti ja tähän tautiin myös menehtyi niin vaimo vinku kun lääkkeet lihotti kovasti että sen pitää laihtua tai ei saa mennä ihmistenilmoille. Se akka olis saanut min puolesta. Painua vaikka Siperiaan 

Vierailija
47/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noilla mitoilla on vatsakumpua, niin 70 kg lienee sopiva paino. Urheilullisuutta olisi hyvä olla, tikkuukkonörtti ei ole kaunista katsottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi