Topi - nuoren miehen elämää OFFICIAL
Tehtaan sankarit- sarjasta tuttu Topi etsii nyt itselleen emäntää. Rehellinen kuvaus suomalaisen miehen haasteista löytää itselleen rakkautta.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Tosi sivistymätön kaveri kyseessä. Ei sinänsä haittaa elämääni, mutta se haittaa että Yle näyttää tällaista alapääkeskustelua. Maksan veroillani Yleläisten palkat ja en kyllä todellakaan halua tällaista ohjelmaa niillä rahoilla kustantaa.
Mitenkäs sitten feminismi/trans-agenda, mitä YLE rakastaa? Tai se city-saamelais Nuorgam? Matuasiat?
Toivon kaikkea hyvää Topille mutta en itsekään ikinä seurustelisi tällaisen tyypin kanssa. Haluaa jämähtää paikalleen sohvan, sängyn ja autotallin väliin kun löytää sen emännän, joka hoitaa kodin, kantaa ruoat pöytään eikä sitten rupee pihtaamaan piparia. Sitten on maailma valmis ja mies voi vaan köllötellä kun äitivaimo järjestää kaikki asiat.
Vierailija kirjoitti:
Toivon kaikkea hyvää Topille mutta en itsekään ikinä seurustelisi tällaisen tyypin kanssa. Haluaa jämähtää paikalleen sohvan, sängyn ja autotallin väliin kun löytää sen emännän, joka hoitaa kodin, kantaa ruoat pöytään eikä sitten rupee pihtaamaan piparia. Sitten on maailma valmis ja mies voi vaan köllötellä kun äitivaimo järjestää kaikki asiat.
Juuri kuvailemasi skenaario on hyvin perinteinen yhä edelleen suomalaisessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin hän naisen haluaa, kun kuitenkin haluaa viettää vähästäkin vapaa-ajastaan 90% kavereiden kanssa autoa rassaillen..
Se ei ehkä oo vielä tajunnut alkaa panemaan kavereita auton rassauksen ohessa.
No, haluuhan naisetkin viettää aikaa omissa joutavissa hömpötyksissä. Pahimmassa tapauksessa loputon kodin tuunaus on pahempi asia kumppanille kuin auton, koska autossa ei asuta.
bemmi kirjoitti:
tää on tosi huippu sarja topi on tosi hauska ja jotain se on niin auton rassaamisen!
Onko rassaamista jos pikkuvikojen takia korjaamolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kuvailemasi skenaario on hyvin perinteinen yhä edelleen suomalaisessa parisuhteessa.
Enkä mä ainakaan tuollaiseen olisi suostunut, siksi naiset karkaa kaupunkiin kouluttautumaan ja töihin ja parempaan elämään. Kaikki ei sitä hyvää liittoa sitten löydä kun ei näitä hyviä miehiä ole kaikille kun osa jää sinne sohvan pohjalle valittamaan ettei ole sitä emäntää passaamassa. Mutta semmosta se on.
Mä näen tän Topin nimittäin juuri passattavana. Lähtökohta on se että MINÄ tarvitsen tänne emännän. Eikä se että mitä annettavaa minulla olisi, jotta nainen haluaisi rakentaa yhdessä kanssani yhteisen elämän.
Tsemppiä Topille. Kyllä se Topi vielä naisia löytää ja aika kovalta panomieheltähän tuo vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä mä ainakaan tuollaiseen olisi suostunut, siksi naiset karkaa kaupunkiin kouluttautumaan ja töihin ja parempaan elämään. Kaikki ei sitä hyvää liittoa sitten löydä kun ei näitä hyviä miehiä ole kaikille kun osa jää sinne sohvan pohjalle valittamaan ettei ole sitä emäntää passaamassa. Mutta semmosta se on.
Mä näen tän Topin nimittäin juuri passattavana. Lähtökohta on se että MINÄ tarvitsen tänne emännän. Eikä se että mitä annettavaa minulla olisi, jotta nainen haluaisi rakentaa yhdessä kanssani yhteisen elämän.
No mitä helvettiä ihme jeesustelua kuka sitä parisuhdetta haluaa muista kuin itsekkäistä syistä?
Topi vois reissata vähän maailmalla niin avartuis se maailmankuva (millä rahalla, niinpä.) Nyt ajatukset tuntuu kiertävän ja kiertävän omien pienien kuvioiden ympärillä päivästä toiseen.
Rehellisyyden nimissä aika vähän tarjottavaa Topilla on naiselle. Pahimmassa tapauksessa saa vaan aikuislapsen huollettavakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä ihme jeesustelua kuka sitä parisuhdetta haluaa muista kuin itsekkäistä syistä?
Vuorovaikutus, you know. Molemminpuolinen halu tehdä hyvää ja nauttia siinä sitten yhdessä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Topi vois reissata vähän maailmalla niin avartuis se maailmankuva (millä rahalla, niinpä.) Nyt ajatukset tuntuu kiertävän ja kiertävän omien pienien kuvioiden ympärillä päivästä toiseen.
Rehellisyyden nimissä aika vähän tarjottavaa Topilla on naiselle. Pahimmassa tapauksessa saa vaan aikuislapsen huollettavakseen.
Vuokraläävä, vuorotöissä käyvä suht pienipalkkainen mies, ajatukset Galantissa, ylipainoinen sohvaperuna, sotkuinenkin, tupakoi?, tykkää kaljasta, odottaa hyvää ruokaa ja kodinhoitoa, sekä tietenkin kaiken jälkeen miehen ehdoilla tapahtuvaa seksiä, kunhan kavereiden kanssa on ensin hengailtu kunnolla.
Kääntyi ohjelma Topia itseään vastaan, kauhuskenaario avoliitto tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
bemmi kirjoitti:
tää on tosi huippu sarja topi on tosi hauska ja jotain se on niin auton rassaamisen!
Onko rassaamista jos pikkuvikojen takia korjaamolle?
Olen tätä kanssa ihmetellyt, että kaveri on autoasentaja ja joka pikkuviasta vie biilin autokorjaamolle. Eikö sillä yhtään käy mielessä, että niillä kavereilla korjaamolla on sama koulutus kuin hänellä.
Miksi pitää sitten olla niin kalliisti korjattavia autoja, jos ei kerran osaa? Ostais jonkun sellaisen, mitä ei tartte noin paljon laitella. Kaikki rahat menee röökiin, autoon ja kaljaan.
Mitä ihmettä annettavaa hänellä olis kenellekään naiselle? Perustaa perhe, kun ei ole fyrkkaa elättää edes itseään. Tuosta pitäis nyt ryhdistäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä Topille. Kyllä se Topi vielä naisia löytää ja aika kovalta panomieheltähän tuo vaikuttaa.
Ainoastaan Baltian kylpylätreffeillä. Sinnekin tarvitaan kahisevaa. Onko tällä sama tilanne kuin Av-Allulla? Eli tienaa, mutta palkka menee elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kai se näillä telkkariohjelmillakin jotain tienaa?
Nyt ei olla Jenkeissä.
Tuli miehen kanssa katsottua koko sarja nyt viikonlopun aikana ja oli etenkin tuolle suomenruotsalaisessa hyvinvointikuplassa kasvaneelle miehelle silmiä avaava tarina. Topi oli todella sympaattinen ja aito ihminen ja hän puhui mukavan värikkäin sanankääntein jos ei nyt kiroilua lasketa mukaan. Hänestä tulisi jollekin tytölle varmasti oikein hyvä aviomies ja lasten isä.
Tietääkö kukaan, miten hänellä menee nykyään? Onko löytänyt naista?
Varma on että suku ei jatku tällä sankarilla...hitto mikä urpo.
Tiedän kans yhden Topin, hommasivat raakileena.
Topi on nyt peruskoulutettu ja sitä viedään eteenpäin useammassakin lajissa.
Topi on rauhoittunut ja sillä on hyvä fyysinen kunto. Onpa häntä käytetty terapiassakin apuna.
On työtä ja vapaa-aikaa hyvässä suhteessa sekä syö terveellisesti.
Hengailee kavereiden kanssa joka päivä.
Kunhan hänelle saadaan hyviä tuloksia koulu- ja estepuolella, niin Topi pääsee kotiin, jossa hänen potentiaaliaan voidaan viedä vielä eteenpäin.
Miksi tämä olisi mahdotonta ihmiselle, jos se on mahdollista hevoselle?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi naisen tulisi olla ruokaa laittamato pihtari? Mitä semmoisella tekee, vaikka toisaalta eikö se ollutkin hääkakku se ruokalaji, joka vie naiselta seksihaluista 90%
Stereotyyppinen ilmestys juntista. Näitä Suomi täynnä. En tiiä pitäskö nauraa vai itkeä, jokku ei vaan osaa. Mitä nainen tommosella tekee.
Kai se näillä telkkariohjelmillakin jotain tienaa?