Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kroppani ei kelpaa miesystävälle

Vierailija
25.11.2013 |

Serustelun aikana ei ole tullut lisäkiloja, e-pillerit lisää liuskan alussa nesteturvotusta vaan pariksi päiväksi etenkin merkin vaihdon jälkeen. Olen 168/65 ja käyn kuntosalilla neljästi viikkoon. Ruokavalio on miehen omaa terveempi, mutta hän ei liho mistään. Saan alinomaan kuulla pehmeästä mahastani ja löysistä reisistäni. Tuntuu pahalta ja olen sen sanonutkin.

Mitä kannattaisi tehdä?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut karppausta? Sokerit ja myös fruktoosit pois vaan!

Toinen tosi hyvä kikka on myös pätkäpaasto, esim siten että syöt aamulla pelkkää proteiinia, kevyt lounas ja sitten reilummin ruokaa illalla treenin ympärillä.

Itselläkin on parempi olo, kun ei raahaa turhaa laardia jatkuvasti mukana. 

Vierailija
2/81 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pinnallinen idiootti. Pistä pihalle. Löydät varmasti miehen, joka osaa arvostaa sinua. Tuollaiset barbie-nukkejen perään kuolaajat ovat täysin aivokuollutta sakkia, jota ilman et jää mistään paitsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoo tuosta syömishäiriöstä, niin antaa vaan miehelle lisää mahdollisuuksia alistamiseen. Muistaa sen varmaan ottaa esille joka käänteessä jotenkin. "Anteeksi rakas, eihän mun ois pitänyt mainita tuota, kun se on sulle arka paikka"...

Vierailija
4/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ampuu itseään jalkaa. Kun alat vihata/hävetä vartaloaan, jossain vaiheessa seksinne loppuu. Miehellä on  vääristynyt kuva naisen kropasta, valitettavasti.

Vierailija
5/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin eka ajattelin, että sikahan tuo, mutta ap:n syömishäiriöjuttujen jälkeen välähti, että lieneekö sittenkin ap:lla ongelma korvien välissä. Mies saattaa olla aika kyllästynyt sun hokemisiin kropasta ja heittää siihen vähän kuin kevennyksenä, että "täällähän olisi vielä löysää..." Kysymys voi olla puhtaasti ironiasta, kun omat ajatuksesi pyörivät vartalon ympärillä liikaa. Tai sitten miestä ärsyttää koko mania ja siksi sanoo niin. Jos joku hokisi mulle koko ajan olevansa lihava ja kelpaamaton, niin saattaisin ärsyynnyttyäni tarpeeksi, heittää vettä myllyyn.

Oli niin tai näin, niin joka tapauksessa teillä on ongelma. Onko ongema siinä, että mies on väsynyt sun painojuttuihin vai siinä, että mies on ilkeä paskiainen, on toinen kysymys.

Vierailija
6/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on pahinta seuraa syömishäiriönkourissa olleelle.

Vierailija
7/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tiedoksi sinulle, että tuo ei ole normaalia/kohteliasta puhetta. Miehen ei pidä puhua noin tyttöystävälleen. Olen jo 52v ja usean eri miehen kanssa seurustellut. KERTAAKAAN yksikään mies ei ole moittinut vartaloani, vaikken missinmitoissa olekaan. Sinun ei pidä tyytyä moiseen mieheen.

Vierailija
8/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yhteistä kotia, lapsia ym, niin potku perseelle tollaselle miehelle!

Vierailija
9/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks miespuoleinen kaveri yritti tsempata ja kannustaa mua laihduttamaan 30 kiloa. Painoindeksini on 30 ja jos laihdutan 30 kiloa, se on 19. Mä aloin ahmimaan ja oksentelemaan ruokaani. Nykyään en pidä tähän kaveriin mitään yhteyttä. Tämän painojutun lisäksi hän kutsui minua mammaksi. Kuulemma kaikki yli 40- vuotiaat naiset on mammoja.

Vierailija
10/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en ole syömishäiriöinen, oon ollut terveenä pari vuotta ja kuten aiemmin sanoin, itselle oma kroppa kyllä kelpaa paremmin kun hyvin. Laihsuttaminen pelottaa koska lähtee helposti lapasesta. Ehkä tästä on keskusteltava.

Huomiota en hae koska sinut kroppani kanssa olen. Tuo huomauttelu tuntuu silti pahalta.

Ap

Vierailija
11/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te näitä ruumiinpalvoja löydätte? anna sen hakea itselleen tiukempi mimmi, maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita, kuin sixpackit yms.

Vierailija
12/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jo valmiiksi ravaat noin tiuhaan siellä kuntosalilla niin kannattaisi ehkä vähän panostaa siihen treenin laatuunkin eikä vaan määrään. Jos noi mitat nyt pitää paikkansa niin pari kiloa läskiä pois ja vähän lihasta tilalle tekee hirveän eron. Itse en pitäisi tuollaista marginaalista muutosta kropassa kovin haastavana verrattuna siihen, että rupeaa vaihtamaan pari suhdetta.

Ottaako mies itse puheeksi nuo ulkonäköasiat vai onko tämä nyt sitä tyypillistä "näytänkö mää sun mielestä lihavalta?" mihin voi joko valehdella tai olla sovinisti. Miehesi voi myös luulla tuon kuntosali-harrastuksesi takia, että haluat tavallista rehellisempää palautetta kropastasi. Vanha sanontahan kertoo, että kehitys loppuu tyytyväisyyteen mikä pitää salilla käymisessäkin paikkansa.

Vierailija
13/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kumppania.

Vaikka kuinka onnistuisit laihtumaan/kiinteytymään, viimeistään sängyssä pohtisit vaan sitä, kelpaatko miehelle kuitenkaan etkä pystyisi nauttimaan seksistä. Lisäksi noin juntti mies saattaisi seuraavaksi alkaa sanomaan jotain tyhmää esim. rinnoistasi tai takapuolestasi.

Vierailija
14/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkin vielä. Ukko kiertoradalle ASAP.

Vierailija
15/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantapaisia ongelmia. Ja syömishäiriötausta 12-vuotiaasta, viimeiset vuodet olen voinut suht hyvin, kun hoidan säännnöllisesti päänuppiani syömishäiriöryhmässä. Yks  mies on nykyistä suhdettani ennen huomautellut painosta, sai samantien lähdöt. Nykyinen miesystäväni sanoo ikäviä juttuja kropastani silloin tällöin, tietää kyllä syömishäiriötaustasta mutta ei ilmeisesti tajua siitä mitään, kun asia ei päälle näy ja syön normaalisti ja terveellisesti. Alkaa vaan nakertaa itsetuntoa oikein urakalla. Suhde muuten riittävän hyvä ja seksikin on pelittänyt kivasti. Ollaan oltu n. 10 kuukautta kimpassa.

Miksiköhän vatkaan tätä täällä, kun muutenkin  mietin asiaa tällä hetkellä melkein kellon ympäri :(

Vierailija
16/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ette puhu asiasta. Kerrot, että sinusta tuntuu pahalta kuulla tuollaista puhetta etkä todellakaan aio laihduttaa vaan elää terveellisesti. Kerrot, ettet halua kuulla enää moista puhetta. Kerro syömishäiriötaustasi ja sen aiheuttamista seurauksista. Aina kun huomauttelee, kerrot että loukkaa. Jos aina vain jatkaa, vedät herneen nenään ja saat "kohtauksen". 

Miksi tällaiset asiat on niin hankalia? Ettekö te ihmiset puhu, raivoa, itke, tuskastu tai suutu kumppanillenne koskaan? 

Vierailija
17/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 11:54"]

Mulla on samantapaisia ongelmia. Ja syömishäiriötausta 12-vuotiaasta, viimeiset vuodet olen voinut suht hyvin, kun hoidan säännnöllisesti päänuppiani syömishäiriöryhmässä. Yks  mies on nykyistä suhdettani ennen huomautellut painosta, sai samantien lähdöt. Nykyinen miesystäväni sanoo ikäviä juttuja kropastani silloin tällöin, tietää kyllä syömishäiriötaustasta mutta ei ilmeisesti tajua siitä mitään, kun asia ei päälle näy ja syön normaalisti ja terveellisesti. Alkaa vaan nakertaa itsetuntoa oikein urakalla. Suhde muuten riittävän hyvä ja seksikin on pelittänyt kivasti. Ollaan oltu n. 10 kuukautta kimpassa.

Miksiköhän vatkaan tätä täällä, kun muutenkin  mietin asiaa tällä hetkellä melkein kellon ympäri :(

[/quote]

Mistä te oikein löydätte tuollaisia helmiä?

Vierailija
18/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 11:54"]

[/quote]

Vaikea ymmärtää, että haluat olla miehen kanssa, joka sanoo ikäviä asioita vartalostasi. Olen ollut 10v mieheni kanssa eikä hän ole koskaan, ei kertaakaan, sanonut pahaa sanaa vartalostani vaikka lapsia on siunaantunut kolme ja jälki ei ole mitenkään kaunista. Painonikin on vaihdellut 48-72kg välillä.

Vierailija
19/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen lähinnä, että millaisella pohjalla suhde muuten on, jos mies ei edes tiedä noin tärkeästä ja sinuun vaikuttaneesta/vaikuttavasta asiasta, kuin syömishäiriö?

Vierailija
20/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko mies sitten itse jokin adonis? Montako kertaa viikossa hän itse käy salilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä