Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään parisuhteessa kolmatta pyörää?

Vierailija
23.09.2020 |

Mies vuosikaudet haaveillut meidän kanssa toisesta naisesta, naisesta jolle saisi tehdä juttuja joista minä en niinkään pidä. Mielestäni mieheni on seksiriippuvainen, mikään ei loppujen lopuksi riitä. Aina haluaa jotain lisää ja jotain enemmän.
Olen ehdottanut että hankkii jostain jos joku muka sellaiseen suostuu, toisen naisen jonka kanssa harrastaa seksiä.
En tiedä tää on niin outo kuvio, onko kenelläkään kokemusta tällaisesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida rakastaa miestäsi?

Vierailija
2/7 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä on paljonkin. Joko niin, että kolmas pyörä kuuluu pariskunnan yhteiseen kuvioon, tai sitten ei (avoin suhde).

Vierailija
4/7 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida rakastaa miestäsi?

No tästä ei kyllä ole kyse. Meinaatko että mun pitäisi suostua johonkin mikä ei musta tunnu hyvältä, silläkö mitataan se rakastaako toista vai ei? Olen tässä vuosien aikana suostunut jos johonkin mutta tää on nyt sellainen mikä musta itsestä tuntuu vähän vaikeelta asialta ja en siihen pysty.

Vierailija
5/7 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin, että ihmisillä on erilaisia tarpeita niin kumppanin ominaisuuksien kuin toiminnan ja vuorovaikuttamisen suhteen, myös seksuaaliset tarpeet ovat hyvin erilaisia.

Jos joku osa-alue ei toimi, pitää miettiä voidaanko ja halutaanko tehdä kompromissejä. Jos ei, niin ero on oikea ratkaisu. Ketään ei voi pakottaa muuttumaan.

Jos miehesi haluaa kolmenkimppaa, voit suostua tai kieltäytä. Jos kieltäydyt, miehesi pitää miettiä voiko elää asian kanssa. Jos ei, niin ero on yksi ratksisu, tsi sitten joku kompromissi; avoin suhde tai se että sallit miehellesi vaikka maksullisen seksin. Tunnetasolla se on turvallisinta.

Sinä et voi kuitenkaan tuomita sitä että miehesi haluaa tällaista. Se on ihan yhtä yleistä ja normaalia kuin että joku nauttii peppuseksistä ja jollekin se on ehdoton ei.

Vierailija
6/7 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et voi kuitenkaan tuomita sitä että miehesi haluaa tällaista. Se on ihan yhtä yleistä ja normaalia kuin että joku nauttii peppuseksistä ja jollekin se on ehdoton ei.

En tuomitsekaan, mua vaan pelottaa että voiko vuosikausien suhteen heittää menemään siksi että toi on sellainen asia mikä mua ahdistaa ja pelottaa. Mitä jos suostun siihen että mies hankkii itselleen toisen naisen kenen luona käy ja sitten se onkin mulle liikaa.

Oon ollu ajatuksen tasolla sitä mieltä että sen kun hankkii että ei liikuta mua mutta nyt kun siitä ihan tosissaan alkoi puhua niin en tiedä onko musta siihen.

Vierailija
7/7 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja pojalla on omat pyörät, mutta miehellä ei. Ei tykkää pyöräillä. Eli meillä ei ainakaan.