Mulla oli todella huono päivä. Olisiko vertaistukea?
Sain potkut töistä ja alallani on surkea työtilanne. Mies sanoi, ettei ole enää onnellinen kanssani.
Onko muita joilla tällä hetkellä vaikeaa? Antakaa tulla kaikki kurjuudet tähän ketjuun. Tuntuu että kaikkien muiden elämä vaan hymyilee.
Kommentit (3)
Nyt on sinun tilaisuus, jätä se sika ja elä emää mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Työttömyys on vaan väliaikaista. Haet töitä, kouluttaudu lisää..
Oli kyllä p***a päivä täälläkin. Omalla yrityksellä menee päin peetä oikein huolella. Tuloni tulevat laskemaan ainakin 50%. Kulut eivät sen sijaan laske yhtään. Yksi iso asiakas lopetti sopimuksen tänään. Hintakilpailua, joku kilpailija myy käytännössä ilman katetta. Itse en kuitenkaan ilmaiseksi halua alkaa tekemään.
Koko vuosi on ollut ihan kamala. Korona oikein kruununa siinä päässä. Oikeastaan toivon, että saisin koronan, kuolisin ja saisi perhe edes henkivakuutusrahat.
No kuule aina löytyy niitä, joilla menee paaaljon huonommin, kuten esim. minä. Ei töitä vuosiin, ei ketään läheistä, sairaudet vaivaa..ym.
Mutta onhan tilanteesi ikävä, voimia.