Millaiset ihmiset pitävät/ovat tekemisissä hullujen ihmisten kanssa?
Ihmisten, joilla vakava mielenterveydellinen diagnoosi.
Kommentit (10)
Minä olen - ajoittain kun jaksan, sairastan itsekin, tosin en mitään vakavaa mielisairautta. Tsekkaan tosin tyypin ”päivän tilan”, mutta päsääntöisesti käyn ”hullujen” kanssa kahvilla/lounalla jne. Miksikö? Ovat hyvinä (parempina) kausina mitä loistavinta seuraa. Kun kaikesta tavoittelemisesta ja hölynpölystä on ollut pakko luopua, joissakin ihmisissä syttyy luovuuden valo. Sen lisäksi en jaksa yhtään teeskentelyä ja esiintymistä - ja sitä heissä ei ilmene.
Mm. avarakatseiset tai he joilla ei ole valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mm. avarakatseiset tai he joilla ei ole valinnanvaraa.
Myös usein hyväksikäyttäjät löytävät aina nämä heikossa sosiaalisessa asemassa olevat yksilöt. Etenkin tietty seurueporukka on kuuluisa tästä.
Olen ollut viimeisen neljän vuoden aikana parisuhteessa neljän naisen kanssa ja tapaillut noin 15 naista. Minulla on vakavia mielenterveysongelmia. On minussa kyllä myös naisten hyvinä pitämiä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiset.
Naapurit.
Ei heillä yleensä ole paljon ystäviä, harva jaksaa olla ystvyyssuhteessa toisen tukena jatkuvasti. Omat perheen jäsenet ovat monesti niitä joilta aina saa apua ongelmiensa. Jos heitä ei ole, on aika heitteillä. Mielenterveys palveluita pitäisi huomattavasti parantaa.