Olen vanhusten hoivakodissa töissä siistijänä. Mitä ajattelet työstä?
Kommentit (29)
Arvostan. Olen itsekin hakenut mainitsemasi kaltaiseen työhön. Saa nähdä, pääsenkö haastatteluun...
Julmetun tärkeää työtä, iso peukku sinulle!
T. juristi
Ajattelen: upeeta, mahtavaa! Kiitos sinulle tärkeästä työstä!
Arvokasta työtä teet ap. Hienoa! Sinunkaltaisia ihmisiä pitäisi olla enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kunnallisen vanhainkodin laitoshuoltaja, en auta hoitajia. On tosi kiva ja kevyt homma vain siivota kaikessa rauhassa - ja vain yhdessä vuorossa - saatanallisten sairaalavuosien jälkeen. Palkkakin nousi.
Mitä työtä teit sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vähän hoitajia on niin siksi joutuu auttelemaan välillä. Olen lukion käynyt ja ammattikoulun eri alalle mutta kyllä työ kelpaa. Ap
Eli sinut lasketaan hoitajaksi vaikka et ole.
Nyt se hoitajamitoitus ja äkkiä.
Miten se työntekijä voisi tietää siitä mitään?
https://www.everydayhealth.com/epilepsy/0412/could-epilepsy-drugs-drive…
Mut silmät kannattaa pitää auki joka suuntaan sielläkin...!
Kukaan itseään kunnioittava siivooja ei kutsu itseään siistijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kunnallisen vanhainkodin laitoshuoltaja, en auta hoitajia. On tosi kiva ja kevyt homma vain siivota kaikessa rauhassa - ja vain yhdessä vuorossa - saatanallisten sairaalavuosien jälkeen. Palkkakin nousi.
Mitä työtä teit sairaalassa?
Samaa. Sairaalassa vuodeosastotyöhön kuului osastokeittiö (tilaukset, tarjoilut, tiskit) ja vuodehuolto (pesut ja petaukset).
Mikähän tässä kommentissa on ajatuksena, kun aloituksessa kysytään mielipidettä hoivakodin siistijän työstä? Arvostaako kommentoija siivoustyötä, vai onko se työ hänen mielestään tärkeää vain siksi, että "ihmisellä on tärkeää olla jokin työ"?