Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vanhusten hoivakodissa töissä siistijänä. Mitä ajattelet työstä?

Vierailija
22.09.2020 |

Tarvittaessa myös autan hoitajia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan

Vierailija
2/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ on tärkeätä.

Vierailija
4/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hoitoapulainen. Siistijä sanan käyttö on loukkaus laitoshuoltajia kohtaan. Näin opetettiin aikoinaan. Sitä ei käytetä.

Vierailija
5/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
6/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitäisi ajatella mitään?

Hienoa, että sinulla on työpaikka! Mutta eipä tuo muunlaisia tunteita herätä.

Miksi pitäisi?

Vierailija
7/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytään terveinä, toivoo vanhainkodin siivooja.

Vierailija
8/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kunnallisen vanhainkodin laitoshuoltaja, en auta hoitajia. On tosi kiva ja kevyt homma vain siivota kaikessa rauhassa - ja vain yhdessä vuorossa - saatanallisten sairaalavuosien jälkeen. Palkkakin nousi.

Vierailija
9/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mun unelmatyö tuommoinen. Tärkeää työtä, jota arvostan.

Vierailija
10/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähihoitaja, 57vuotias. Tekisin mieluummin siistijän töitä.

Vierailija
11/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin työharjoittelussa. Rankkaa oli, varsinkin sellaisella vanhustenosastolla, missä oli mielenterveys potilaita, sen yhden naisen kakkoja ikkunoista piti puhdistaa joka ikinen aamu..

sä teet hienoa työtä! ARVOSTAN!!! Mun pää ei kestänyt heidän kuolemia. Kylmiöön siivoaminen pelotti aina..

Vierailija
12/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliarvostettua näkymätöntä työtä.

Olet varmaan vähempi kouluja käynyt ja ehkä vähän huonompi oppimaan, mutta teet työtä, mihin minusta ei akateemisella koulutuksella olisi.

Onneksi olet olemassa!

Vierailija
13/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta toivoisin että saisit keskittyä siistimiseen hoitajien auttamisen sijaan. Tähän kai hoitajamitoutuksella pyritään.

Vierailija
14/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän hoitajia on niin siksi joutuu auttelemaan välillä. Olen lukion käynyt ja ammattikoulun eri alalle mutta kyllä työ kelpaa. Ap

Vierailija
15/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aliarvostettua näkymätöntä työtä.

Olet varmaan vähempi kouluja käynyt ja ehkä vähän huonompi oppimaan, mutta teet työtä, mihin minusta ei akateemisella koulutuksella olisi.

Onneksi olet olemassa!

Tervetuloa pois sieltä 90-luvulta. Nämä hommat ovat täynnä alanvaihtajia, joiden toinen tutkinto ei työllistä. Itse olen FM (hum), nyt taas siinä ekassa ammatissa, joka maksoi asuntolainat. -8

Vierailija
16/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi lähihoitajia ei palkata siistijöiksi. Itse, 58v, lähihoitaja, en ole saanut siistijän paikkaa. En halua olla lähihoitajana, tekisin mieluummin siistijän töitä. Miksi meitä lähihoitajia ei palkata siistijöiksi?

Vierailija
17/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi lähihoitajia ei palkata siistijöiksi. Itse, 58v, lähihoitaja, en ole saanut siistijän paikkaa. En halua olla lähihoitajana, tekisin mieluummin siistijän töitä. Miksi meitä lähihoitajia ei palkata siistijöiksi?

Julkinen sektori vaatii tutkinnon.

Vierailija
18/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kunnallisen vanhainkodin laitoshuoltaja, en auta hoitajia. On tosi kiva ja kevyt homma vain siivota kaikessa rauhassa - ja vain yhdessä vuorossa - saatanallisten sairaalavuosien jälkeen. Palkkakin nousi.

Eikö tuossa työssä empaattinen ahdistu. Seuraa, miten vähän hoitajilla on vanhuksille aikaa ja miten paljon vanhukset ihmistä tarvitsevat.

Vierailija
19/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa työssä empaattinen ahdistu. Seuraa, miten vähän hoitajilla on vanhuksille aikaa ja miten paljon vanhukset ihmistä tarvitsevat.

Jaa-a. En juuri seuraile hoitajien tekemisiä, vaikea sanoa. Täkäläiset vanhukset eivät vaikuta erityisen ahdistuneilta. Musta vanhuus on ihan luonnollista, lasten syövillä tai akuuttipsykiatrialla ahkä ahdistelisi. Kaikkeen kyllä tottuukin.

Vierailija
20/29 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän hoitajia on niin siksi joutuu auttelemaan välillä. Olen lukion käynyt ja ammattikoulun eri alalle mutta kyllä työ kelpaa. Ap

Eli sinut lasketaan hoitajaksi vaikka et ole.

Nyt se hoitajamitoitus ja äkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi