Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa tää karvanajeluvimma!

Vierailija
20.07.2006 |

Mikä ihme se on, että pitäis kaikki energiansa uhrata siihen, että jumaliste PILLUKARVAT olis oikein muotoiltu tai että niitä ei mielellään olis ollenkaan. Työlästä hommaa, kun aattelee, miten nopeeta karvat kasvaa..

Pelottavaa oikeastaan, että ajatusten pitää niin paljon liikkua alapäässä. Että _jos_ joku näkee, pitää olla karvat kunnossa.

Ymmärrän sen bikinirajojen siistimisen, ei oo kivan näköistä kun tursuaa nivusista puskat, mutta että kuvioita ja posliinia pitää oikein palvoa. Kipeätä meininkiä. Mitä vikaa on luonnollisessa karvoituksessa?

Sitäpaitsi posliini on minun mielestäni ääääärettömän pervoa, lapsiinsekaantujan unelma!

T: N33

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi aikuisella naisella ei saisi olla karvoja pillussa. Jotkut oikein " vaahtoavat" ajelun puolesta. Minua hävettäisi, jos ei olisi karvoja, olisi jotenkin nolo ja alaston olo.

Vierailija
2/64 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 3: ajele rauhassa pimpsasi posliiniksi.

Eiköhän tässä nyt tarkoitettu sitä yleistä posliinimuotia... eli kun meikäläinen normaalikarvainen nainen saa uimahallin saunassa posliinipilluilta kummeksuvia katseita, niin vähän ihmetyttää kyllä :-)

No, mun itsetunto on bueno karvojenkin kanssa ja mies tykkää myös pehkostani, joten kaikki ok! Ja pidän pimpsani karvaisena vast' edeskin, niin kouluikäiset tyttöni eivät luule, että ne häpykarvat pitää ajella pois heti, kun niitä rupee kasvamaan.

t. N 32v, kahden tytön äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, joku tykkää ajella, mutta ymmärtäkää, että se ei ole kaikkien ihanne. Ymmärtäkää se, että joillekin se on äärettömän epäluonnollista ja vastenmielistä. Turha on tyrkyttää joka käänteessä niitä parhaita ajeluvehkeitä ja parhaita vahasalonkeja.. evvk!

Vierailija
4/64 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ok, joku tykkää ajella, mutta ymmärtäkää, että se ei ole kaikkien ihanne. Ymmärtäkää se, että joillekin se on äärettömän epäluonnollista ja vastenmielistä. Turha on tyrkyttää joka käänteessä niitä parhaita ajeluvehkeitä ja parhaita vahasalonkeja.. evvk!

Vierailija
5/64 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
6/64 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku jaksaa vaahdota muiden pillukarvoista tai siis niidne puutteesta! Liekö sinunkin miehesi salainen haave naida karvatonta pillua, mutta sinä ahdasmielinen et omistasi luovu?

Vierailija
7/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinä ahdasmielinen et omistasi luovu?

kun joku persereikä siitä kuitenkin huomauttaa, että " oikeasti kaikki miehet haluavat karvatonta pillua, mutta ahdasmieliset naiset eivät vain ymmärrä sitä" .

Vierailija
8/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole jokaisen oma asia. itse pidän puoliposlaria, koska mulla ois muuten ihan järkyttävä pehko. mies on myös puoliposlari ja kun molemmat tykkää, niin mikäs siinä. mä en kyllä muiden pimperoita uimahallissa tuijottele!! pervoilua sekin.

Vierailija
9/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki ymmärrän karvoituksen siistimisen, mutta en todellakaan aio alkaa ajaa itseäni posliiniksi. Parempaakin tekemistä on. Ehkä olen hiukan outo, mutta mielestäni häpykarvoitus " kuuluu" aikuiselle ihmiselle. Tietysti joku voi sanoa, että no miksi sitten ajat kainalokarvat ellet myös pildeä. Niin, no miksi en aja tukkaakin... Mielestäni siisti karvoitus alapäässä on jopa kauniimpi kuin lapsenomainen paljas pimpsa.

Vierailija
10/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhanaikaisia te ootte? Ajelu on in, kaunista ja seksikästä. Sekä miehellä, että naisella. Onneks lähes kaikki tyylitietoiset, trendikkäät alle 30v naiset ovat samaa mieltä...

Vierailija
11/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pitäköön omansa millaisena tykkää, ei kiinnosta mua. Kunhan itsellä on hyvä olo!

Vierailija
12/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten vanhanaikaisia te ootte? Ajelu on in, kaunista ja seksikästä. Sekä miehellä, että naisella. Onneks lähes kaikki tyylitietoiset, trendikkäät alle 30v naiset ovat samaa mieltä...

Ehdottaisin teitä kaikkia myös meikkaamaan anusaukkonne ympäristön, tuijottaahan parnerinne sitäkin silmää tuon tuosta.

Vierailija
13/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan perheterapiat täynnä kun jengi tilittää itsekkäitä naisia jotka eivät karvoista luovu tai miehestä joka asettaa paineita. tai sitten toisinpäin.

jotenkin tulee mieleen että niitä oikeita ongelmia ei taida olla jos karvakasoista tehdään iso ongelma ja sitä tyrkytetään ratkaisuna ties mihin. eikö nyt ju**liste ihminen saa pitää pehkoaan villinä tai ihan posliinina ilman että tyrkytetään yhtä muottia oikeanlaisesta seksuaalisuudesta?

Vierailija
14/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua ei inhota se että joku ei ajele, mutta mua ärsyttää se että se käännetään jotenkin pervoksi.

Itse ajelen ihan samasta syystä kuin kainalotkin. Eli musta hikoilen vähemmän kun ei ole karvoja ja tuoksun paremmalle. En ole koskaan ajellut miehiä varten vaan oman oloni takia.

Ja kun ajattelen asiaa miehen kannalta niin itse ainakin ymmärrän että suuseksin antaminen on paljon mukavampaa ilman karvoja. Mua ainakin oksettaa jos otan suihin ja tulee karva suuhun. Se tunne ei todellakaan ole miellyttävä. Että olen sitten varmaan itsekin jotenkin pedofiili kun minusta on kiva että mieskin siistii alapään karvoja. Ei meistä kumpikaan ole täysin posliini, itselläni on häpykummulla pieni " viiru" ja miehellä on siistitty niin ettei ole kasseissa eikä peniksen varressa karvoja.

Musta pääasia on että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä siihen mitä kumppanilla on. Mutta jos teitä karvallisia ärsyttää ihmisten tuijotus, niin miksi itse alennutte ylesitämään kaikki posliinia haluavat miehet pedofiileiksi?

Vierailija
15/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin paradoksaalisesti karvaisena naisena se ajelukin tuottaa eniten vaivaa. Jos ajaa, tulee sänki heti. Ja sitten ainakin jos mä vahaan, siitä sitten muuten helposti iho ärtyy. Vaikka onpa se sitten poissa jonkin aikaa.

Mutta aikamoinen duuni tän karvareuhkan poissa pitämisessä on, tuntuu että voisi sitä jotenkin järkevämminkin aikaansa kuluttaa.

Mua ei sinänsä miehen karvat haittaa, jotenkin ne musta kuuluu asiaan. Mut tää siis vain oma mielipide.

Vierailija
16/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on muualla maailmassa hot kiitorata ja tai pieni, (n. tuumaXtuuma) tupsu klitan päällä.

Vierailija
17/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mulla ollut kyllä tapana silloin teininäkään tehdä asioita vain muodin vuoksi.

itse viihdyn parhaiten siistityssä pehkossa. minusta kiva, samoin miehestä. ehdotin kerran posliinia ihan miehen mieliksi mutta sanoi että se olis iso turn off.

taitaa olla osalla porukasta niin että ei miehelle muunlaisena kelpaa...

Vierailija
18/64 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat ulkonäköasioissa toisilleen niin julmia. Niin karvanajelussa kuin muutenkin. Ja naiset ovat heti valmiita tuntemaan itsensä huonommaksi kun ympäristöstä vähänkin tulee painetta olla erilainen kuin itse on.

Onnea vaan jatkossa näille muodin mukana kulkeville, kun teidän oma tyttärenne kipuilee anoreksiansa kanssa.

m39

Vierailija
19/64 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkakaa ajelua naiset!

T: mies

Vierailija
20/64 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen