Kokemuksia ja mielipiteitä NLP koulutuksista?
Hei, olen viime aikoina lukenut muutaman opuksen itsensä kehittämisestä ja alkanut harkita johonkin itsensä kehittämisen kurssille osallistumista. NLP kurssien tarjoajia näyttää Suomesta löytyvän muutamia, mutta en ole ihan varma, onko NLP hyvä juttu, vai "huuhaata". Olisin kiitollinen kaikista mielipiteistänne, kokemuksistanne ja näkemyksistänne liittyen NLP:hen tai muun tyyppisiin itsensä kehittämisen kursseihin (life coaching tms.)
Kommentit (4)
Olen käynyt vuosia sitten. Mentalisti- valmiuksia. Oli innostava, mutta ei siitä suoraa hyötyä ollut työhöni eli opettamiseen.
NLP:n peruskurssi (Licensed Practitioner of NLP) oli silmät avaava ja elämääni muuttanut koulutus. Paras koulutus, missä olin siihen asti ollut (sen jälkeen olen käynyt myös mm. Licensed Master Practitioner of NLP -jatkokurssin). Ainakin Flow Mentaalivalmennuksen NLP.kursseja voin lämpimästi suositella.
NLP on ihan kauheaa skeidaa. Pitää olla kyllä todella vastaanottavainen luonne että tuon pupun saa uppoamaan.
Ennen kuin pyydät hurahtaneilta vahvistusta suosittelen että luet vähän taustaa NLP:stä ja sen keksijästä.
Onko kenelläkään kokemusta?