Haamusta...?!
Mulla ois sellanen juttu kun lopetin pillerit kesäkuussa, pillereitten kanssa kp oli 28pv. Nyt tosin en tiedä millanen kierto on kun pillereitten lopettaminen voi vähän sekoittaa rytmiä.
Mun alavattassa on ollut outoa kipua jo viikon ajan ja kp on nyt 30/? tein raskaustestin tänään ja siihen tuli maailman haalein haamu. Siis tosi tosi haalea, tarkoittaakohan se jotain vai?!
Mä en oikeen tiedä pitäiskö iloita vai itkeä...
Voisko olla niin että mulla ei oo vielä paljon niitä hormooneja, et tulis vahvempi viiva parin päivän päästä? onko jollain kokemusta noista haamuista?
Kiitos :)
Kommentit (3)
Varovaisesti epäilisin, että vois olla tosiaan plussaa. Kehoittaisin kuitenkin testaamaan parin päivän päästä uudellen. Mieluiten aamuvirtsasta, niin on eniten hcg:tä pissassa, jos siis raskaana.
T:Remukka
Mulla oli pari vuotta sitten sama juttu, pilsut lopetettiin ja odoteltiin tulosta..Mulla tosin meni kp 40 ja sit menkat tuli,mut seuraavassa kierrossa pitikin testata jo kp 30, ja niin haalean vaalea haamu tuli,että luulin sen olevan vaan näköharha..Mutta muutaman päivän välein testasin viivan vahvenemista ja nyt se haamu on jo 1v3kk :)
Toivotan että sulla samalla tavalla ja viiva vahvistuisi. Varovaiset onnittelut..
Meitin " haamu" on jo 3v, joten tod.näköisesti olet siis raskaan :o) Voithan tehdä testin vaikka muutaman päivän päästä uudelleen, josko olisi jo vahvempi!