Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni rakkausko? Nyt kateissa :(

Vierailija
22.09.2020 |

Hei vauvaväki,

Olen sinkku ja työskentelen kaupassa. Toissa viikonloppuna olin kassalla, kun ostoksiaan tuli maksamaan aivan ihana mies. Todella tyylikäs, fiksut ostokset (vegeä ja luomua)... ja maailman hurmaavin hymy. Hän maksoi ostoksensa, ja hänen pakatessaan juttelimme hieman. Kävi ilmi, että meillä on useita yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Aika kului ihan liian nopeasti, ja mies teki lähtöä. Ennen ovea hän yllättäen kääntyi takaisin ja sanoi hieman punastellen ”en yleensä tee tätä, mutta voisinko saada puhelinnumerosi?”. Sydän tykytellen kirjoitin sen paperille ja annoin sen hänelle. Viimeiset hymyt, ja sitten hän lähti.

Jäin kassapäätteeni taakse haaveilemaan siitä, mitä tapahtuisi, kun hän soittaisi. Olin varma, että hän olisi se elämäni rakkaus, jolle synnyttäisin lapseni. Muistelin sitä onnen tunnetta, kun hän pyysi numeroani ja kädet vapisten kirjoitin sen hänelle.

Soittoa ei kuitenkaan ole kuulunut! Olen päivä päivältä surullisempi. Tuntuu, että elämälläni ei enää ole tarkoitusta. Miksi hän ei soita? Onkohan mahdollista, että onnesta pökermystyneenä vahingossa kirjoitin numeron väärin..?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Av-jatkikset...

Vierailija
2/3 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana taivaan tummetessa kuuluu puhelimestasi viestiääni ja saat nähdä kuvan hänen rakkaasta pikkuveljestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisipä joku joskus minultakin puhelinnumeroa...

N23, kaupan kassa myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi