Mahtuisitko Victoria Beckhamin vaatteisiin? Mä mahtuisin :=)
Daily Mail -lehden haastattelema Annabel Cole kertoo olevansa vaatekokoa 36-38. Vaikka Victoria Beckham tunnetaan hoikkaakin hoikemmasta vartalostaan, Cole oletti sopivansa edes johonkin tyyli-ikonin vaatekaapin vanhoista aarteista.
Toisin kävi. Kaikki Colen jutussa esittelemät vaatteet joko kiristävät tai eivät mahdu päälle ollenkaan. Colen siron 14-vuotiaanElsa-tyttären päälle valtaosa vaatteista sen sijaan istuu. Tosin punainen nahkahame osoittautui liian pieneksi jopa teinitytölle.
- Pidän eriskummalisena sitä, että aikuinen nainen voi mahtua vaatteeseen, joka on 14-vuotiaalle liian pieni, Cole sanoo viitaten siihen tosiasiaan, että pikkuinen hamonen on peräisin 39-vuotiaan Beckhamin kaapista.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013112317755283_vi.shtml
........
Itse olen kokoa 34 :=) en romuluinen suomitallukka vaan enemmän sirompi espanjalaistyylinen
Kommentit (53)
Eikös tuo jo viittaa siihen, että Victoria on lapsen kokoinen?
VB ei ole terveen mitoissa, se on fakta. Syömishäiriö on selitys sille, että se yleensä itse mahtuu noihin vaatteisiin.
joo, muistan lukeneeni jostain vb:n ruokavaliosta, ja se oli tyyliin yksi salaatti päivässä (siis pelkkä ruukku vihersalaattia). onhan ihmisiä, jotka ovat luonnostaan hyvin hoikkia, mutta eihän victoriakaan aina ole ollut _noin_ hoikka. että kyllä siinä varmasti tarvitaan itsekuria jotta paino pysyy noin alhaalla.
En mahtuisi. Olen kyllä melko hoikka, 167 cm ja 53 kg, mutta minulla on isohkot tissit ja leveähkö lantio, joten koko 38 täytyy olla.
Kuvista näkee että tuo nainen on täysin eri kokoa kuin Victoria. Lyhyempi, lanteikkaampi ja reidet ovat huomattavasti paksummat. Hän itse kertoo käyttävänsä 28" tuuman farkkuja ja sitten ihmettelee miten Beckhamin 24" tuuman farkut eivät mahtuneetkaan! Kas kummaa.. :D Jutussa nainen kertoo käyttävänsä vaatekokoja UK 8-10 ja taas, kas kummaa Victorian koon UK4-6, (US 0-2, EU 32-34) vaatteet ei sitten mahdu ylle. Eihän se mikään yllätys ole.
Aikuinen nainen voi hyvin olla samaa kokoa kuin 12-15-vuotiaat nuoret ja lapset. Aikuinenkin voi olla siro tai hoikka, varsinkin lyhyemmälle ja sirorakenteiselle vaikkakin normaalipainoiselle (BMI yli 18,5) naiselle nuorten koko 11-12v, tai 152cm voi olla ihan sopiva, jos käyttää muuten naisten kokoja 32 tai 30, tai XXS. Eikä se tarkoita anoreksiaa, alipainoa tai syömishäiriötä automaattisesti, ruumiinrakenteita on erilaisia. Pilkkaaminen ja toisten vähättely vaatekoon tai ruumiinrakenteen takia on turhaa ja ilkeää.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 16:04"]
Daily Mail -lehden haastattelema Annabel Cole kertoo olevansa vaatekokoa 36-38. Vaikka Victoria Beckham tunnetaan hoikkaakin hoikemmasta vartalostaan, Cole oletti sopivansa edes johonkin tyyli-ikonin vaatekaapin vanhoista aarteista.
Toisin kävi. Kaikki Colen jutussa esittelemät vaatteet joko kiristävät tai eivät mahdu päälle ollenkaan. Colen siron 14-vuotiaanElsa-tyttären päälle valtaosa vaatteista sen sijaan istuu. Tosin punainen nahkahame osoittautui liian pieneksi jopa teinitytölle.
- Pidän eriskummalisena sitä, että aikuinen nainen voi mahtua vaatteeseen, joka on 14-vuotiaalle liian pieni, Cole sanoo viitaten siihen tosiasiaan, että pikkuinen hamonen on peräisin 39-vuotiaan Beckhamin kaapista.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013112317755283_vi.shtml
........
Itse olen kokoa 34 :=) en romuluinen suomitallukka vaan enemmän sirompi espanjalaistyylinen
[/quote]
Suomessa myytävä 34 ei ole erityisen pieni. Itse olen myös pienikokoinen, ja käytän kokoa 34 mutta en usko että mahtuisin Beckhamin vaatteisiin.
Vau ap! Se on hienoa, että olet saavuttanut elämässäsi jotain noin upeaa. :)
Minusta espanjalaiset naiset ovat kaikkea muuta kuin siroja.
Jalkani varmaan mahtuisi, kroppa ei.
On väärin nauraa kirjoittajalle. Ap:n upeuden tekstiä peukuttanut. :D
Olen nähnyt Victorian livenä ja täytyy sanoa, että olen onnellinen, että en mahdu hänen vaatteisiinsa. Luukasa. Selkä, josta alkaa jalat, perse on kadonnut matkan varrelle, jos sellaista on koskaan ollutkaan. Ei todellakaan tehnyt vaikutusta.
Ja joo minäkin mahdun Suomessa koon 34 vaatteisiin, mutta esim ihan Lontoossa monen merkin 34 vastaaviin en mahdu.
Victorian leukaperät !! :DDD