Missä sarjassa/elokuvassa nainen huutaa miehelle "mä en sun katkarapuas suuhuni laita" tai jotain tuollaista?
Kommentit (14)
En kyllä tunnista mutta palstalla oli joskus aloitus naiselta jonka tapailumiehellä oli naisen mielestä katkaravun kokoinen. Siinä sitten palsta hänen kanssaan yhdessä ihmetteli miksi oli katkaravun kanssa.
Disclaimer: en dissaa miehiä. Jos upealla miehellä olisi tosi pieni, sen kanssa pitäisi jotenkin oppia tulemaan toimeen. En tykkää naisten sydämettömistä ja ajattelemattomista kommenteista miehiä kohtaan. Ihan kuin ne naiset itse olisi jotain kruununjalokiviä joita kaikkien pitäisi kuolata.
Mun vaimo huusi mulle eilen illalla noin. Taidatkin olla naapurini.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tunnista mutta palstalla oli joskus aloitus naiselta jonka tapailumiehellä oli naisen mielestä katkaravun kokoinen. Siinä sitten palsta hänen kanssaan yhdessä ihmetteli miksi oli katkaravun kanssa.
Disclaimer: en dissaa miehiä. Jos upealla miehellä olisi tosi pieni, sen kanssa pitäisi jotenkin oppia tulemaan toimeen. En tykkää naisten sydämettömistä ja ajattelemattomista kommenteista miehiä kohtaan. Ihan kuin ne naiset itse olisi jotain kruununjalokiviä joita kaikkien pitäisi kuolata.
Ok.
En tiedä mutta KAMMOTTAVAA dialogia
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, virkistävää jos totta. Aina haukutaan naisia mutta harvemmin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, virkistävää jos totta. Aina haukutaan naisia mutta harvemmin miehiä.
Jotain lähdettä tälle väitteelle?
Eikös se ole aika tunnettu fakta, että varsinkin komediasarjoissa miehet esitetään tyypillisesti negatiivisessa valossa, koska se on turvallisempaa eikä todennäköisesti loukkaa yleisöä yhtä paljon kuin naisten kustannuksella nauraminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole aika tunnettu fakta, että varsinkin komediasarjoissa miehet esitetään tyypillisesti negatiivisessa valossa, koska se on turvallisempaa eikä todennäköisesti loukkaa yleisöä yhtä paljon kuin naisten kustannuksella nauraminen?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kyllähän on. Sanopa yksikin sarja jossa nainen on se perheen kelvoton töpeksijä, jolle nauretaan ja mieheltä sujuu kaikki? Painvastaisia esimerkkejä löytyy läjäkaupalla. Naiselle saa nauraa vain silloin, jos hän nauraa itselleen. Miten voi elää elämänsä ilman että huomaa tätä? Ai niin, olemalla nainen joka on suojeltu joka suhteessa.
-eri
Master Chef?