Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummanlainen työmoraali sinulla näistä kahdesta enemmän on?

Vierailija
23.11.2013 |

1. Olen todella tunnollinen työntekijä enkä koskaan lintsaa. Sairastelenkin vain lomilla.

2. Aina voi olla tarpeen tullen päivän tai pari pois töistä. Vähänkin, jos kurkku tuntuu aamulla karhealta, niin haen saikkua. Ei sota yhtä miestä kaipaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen. Työni on sen luonteista, että sairaslomalla ollessani työt vain kasaantuvat, koska kollegat eivät voi yleensä tehdä projektejani eteenpäin tuosta vain. Eli heti kun vain pysyn tolpillani, tulen jo käymään työpaikalla katsomassa, onnistuisiko työnteko. 

Vierailija
22/26 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia olin ykkönen, sen jälkeen olen oppinut relaamaan ja pelaamaan omaan pussiin ja käyttäydyn enemmän kuin vaihtoehto nro 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen,  mutta sairaana (oikeasti!) en ikinä mene töihin tartuttamaan muita. Se on idiotismin multihuipentuma, että tullaan viimeisillä voimilla avokonttoriin yskimään ja niistämään toisten päälle. 

Vierailija
24/26 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä. Jos on työ, joka itselle tärkeä todella korkea työmoraali. Mutta joskus kun minimipalkalla kaupan kassalla vedin niin kyllä ihan mieleellään jäi saikulle vähän pienemmästäkin. 

Vierailija
25/26 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kakkonen sanoi:

Olin ykkönen mutta muutuin kakkoseksi huonon työilmapiirin ja huonon johtamisen seurauksena.

Vierailija
26/26 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenä sanoisin, että kakkoset eivät edes tiedä mitä sana työmoraali tarkoittaa.