Miten armeijasta voi luistaa?
Mä en oikeesti halua sinne ja mua ahdistaa ajatus ettei ole vapaa-aikaa ja kökkiä -30 asteen pakkasessa tuntikaupalla. Olisin myöskin kaukana kodista. Apua!!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin luistaa kun käytät luikkaria
Sitä kutstutaan liukkariksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman yksinkertaisin, pelkkä ilmoitusasia kun ilmoitat haluavasi sivariksi. Ei tarvitse mitään perusteitakaan. Itse aikanani kävin sivarin jo pelkästään siksi, että koska ammattini on nimenomaan pitää ihmisiä hengissä, en nähnyt tarpeelliseksi hankkia tappamiskoulutusta. Tosin ei sitä kukaan edes kysynyt.
Tein ammattini mukaisia töitä, tosin murto-osalla siitä palkasta mitä normaalisti, mutta tulihan kansalaisvelvollisuus suoritettua.
Seuraava potilas!
tuollaista puppelia ei sivariksi haluta. ota äiskä mukaan sinne niin se antaa lämmintä maitoa pisuhousulle jos tulee kylmä
Oles nyt poju ihan hiljaa kun aikuiset puhuu.
Miksi pitäis laistaa? helpointa aikaa nuoren elämässä. ja on muisteltavaa. monta hyvää elinikäistä kaveria sieltä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot kutsunnoissa niille kapiaisille että olet homo, tykkäät paskaleikeistä ja haluat tietää miss aseet ovat.
Kerrotko nämä, että miksi luistit armeijasta sille pöydän toisella puolen istuvalle vanhan liiton jämäkälle patulle työhaastattelussa?
m39
....wanhan liiton jämäkällä patulla tuskin on tarjottavana mitään sellaista hommaa joka vaatisi vähänkään älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäis laistaa? helpointa aikaa nuoren elämässä. ja on muisteltavaa. monta hyvää elinikäistä kaveria sieltä saa.
Pojan*
Todellinen mammanpoika. Et sinä siellä pärjäisikään, kun ei mamma olisi laittamassa sinua nukkumaan, lukemassa iltasatua ja antamassa hyvän yön pusua.
Moi Armeijahullu.
Tänään olet siis 17v.
Saas nähdä minkä ikäinen olet seuraavalla kerralla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko teille miehille sellaista maata euroopassa jossa ei ole armeijahulluutta? Irlanti, muu? Sieltä joku opiskelupaikka tai kieliopinnot, ja sitten hakuun toisen maan kansalaisuus, josta olet varmistanut ettei ole pakollista armeijaa eikä tulossa. Mutta silloin et varmaan palaisi suomeen ettei joku vedä taas armeijaan uudelleen. Tai sitten joku jalkapanta tai sivarina, kai sekin joskus menee ohi, kauheaa kyllä koko homma.
Armeijahulluutta? Oletko sinä palstan apina ollut edes 20 minuuttia yhteen menoon hereillä esimerkiksi peruskoulun historiantunnilla? Biologiantunnilla? Minkääntunnilla? Elätkö oikeasti jossain apinapössyssä jossa tajua vain tämän hetken edut? Tajuatko yhtään mille koko ihmiskunnan historia on rakentunut?
Haluatko rikosilmoituksen nimittelystä. Haukkuminen ei ole ok millään palstalla.
Ja oikeudessahan tämä sinun väitteesi ei menisi mitenkään läpi, eli väite siitä että aidosti uskon että kommenttini kohde on eri eläinlajia kuin mitä itse olen? Ei ole olemassa todisteita siitä että mikään muu eläinlaji pystyisi kirjoittamaan ja lukemaan. Eli heiluttelehan vähän vähemmän herkästi uhkailuja.
Minua ei kutsuta eläimeksi missään. Ja en mene oikeuteen. Rikosilmoitus tarkoittaa toisen sakkoja jos jatkat netissä toisten herjaamista.
Miten määrittelet siis herjaamisen? Herjaaminenhan on -aiheetonta-. Jos ihminen on oikeasti tyhmä ja tietämätön, ei ole mitenkään väärin huomauttaa siitä.
Ja siis ihan bonus nyt sinulle kun haluat välttämättä pistää lusikan tähän soppaan: kunnianloukkaus Suomen laissa tarkoittaa sitä, että joko joku esittää sinusta perättömiä syytteitä (esim. olet varastanut jostain tai esiintynyt alastomana jossain julkisesti jne.) mikä ei ole totta, tai että joku jakaa sinusta yksityisiä faktatietoja jotka ei ole tarkoitettu julkisesti jaettavaksi, esim. sinun jokin velkakirja. En ole tehnyt mitään näistä.
Se riippuu henkilöstä, osa kestää rumia sanoja tuntemattomalta (netissä ja livenä) ja osa ei enää 30 vuoden jälkeen jaksa sitä. Eivät siis jaksa vihaa kohdistuen itseensä, sanottuaan oman mielipiteensä (joka on jo muutenkin usein alakynnessä valtavirtaan verrattuna). Jos nettivihasta voi olla välittämättä, niin hieno juttu. Ei minulla ole ainakaan tarve nimitellä tuntemattomia netissä, heidän rauhanomaisen mielipiteen jälkeen. Eri aiheet herättävät tunteita, mutta tekstin kirjoittaja ei ole aina korsto vaan voi olla nuori nainen.
minä herjasin, sanoin puppelia pisuhousuksi ja olen ruma korsto.
No vakkari on sanoa, että käyttää piriä... tai no melkein mitä huumetta tahansa. Tulee vapautus välittömästi. Ei sulle rynkkyä anneta sen jälkeen käteen, kun kerrot olevasi pirinarkki. Tämä on aivan 100% varma.
Ota yhteyttä Aseistakieltäytyjäliittoon.
Sieltä saat neuvoja sivarista tai totaaliudesta.
Tsempit sulle.
Olet ihan oikealla tiellä.
• Oikean sairauden toteaminen
• Huumeita mukaan, koira nuuskii alokkaat läpi
• Tappouhkaus (laitonta)
• Aikaisemmat tuomiot, jotka todentavat liian vaaralliseksi palvelukseen
Siinä konstilista. Armeija on ainutlaatuinen kokemus, enkä vaihtaisi sitä ylimääräiseen opinto- tai työvuoteen. Suosittelen koettamaan asepalvelusta, ja keskeyttämään jos se tuntuu mahdottomalta.
Hyvin luistaa kun käytät luikkaria