Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuhaa hoidot ja sairaudet

Vierailija
23.11.2013 |

Ainakin vyöhyketerapia, homeopatia, kiropraktikot ja akupunkiot tulee mieleen. Luulosairauksista sitten sähköyliherrkkyys tai hajuyliherrkkyys sekä fibromyalgia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat oikeaa tietoa huuhaa hoidoista, lue kirja : Simon Flint, villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille. Nordbooks 2014. Huomaa, se on tarkoitettu viisaille.

Vierailija
2/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hämmästyttää kiropraktiikka tällä listalla. Manipulaatio ja mobilisaatio ovat melkoisen tehokkaita ja kaukana uskomushoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hurmaavalta ihmiseltä. Niin ymmärtäväiseltä ja avoinmieliseltä.

Vierailija
4/12 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymysoireyhtymä, siihen hoitoina erilaiset lukuisat vitamiini ja hivenaineyhdistelmät.

Vierailija
5/12 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuyliherkkyys ei kyllä ole luulosairautta. Itse astmaatikkona en voi sille mitään jos nenäni menee tukkoon ja henkeä alkaa ahdistaa kun joku käntty on suihkuttanut ylleen pullon hajuvettä, hiuslakkaa ja deodoranttia. Siihen vielä pesuaineen ja huuhteluaineen haju vaatteista niin avot!

Jos ei ahdista henkeä niin näistä hyönteismyrkyn hajuisista ihmisistä saa migreenin. Luulosairauttahan se on jos ihmiset eivät osaa peseytyä ja siksi peittävät paskanhajun parfyymillä.

Vierailija
6/12 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin oikea, niin hysteria hullun lehmän taudista on naurettavaa. En voi syödä nautaa! Ei oo tosikaan!

Vierailija
7/12 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kunkku: Lapsi on 1-vuotias eikä puhu!

Ja puheterapeutti nauraa koko matkan pankkiin.

Vierailija
8/12 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kiropraktikko on huuhaa-hoitaja? Oletko koskaan käynyt? Pari rusautusta ja olo on OIKEASTI jo paljon parempi!

Vierailija
9/12 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta hajuyliherkkyydestä. Mulla tuli se raskausaikana, haistoin esim. pesuaineen niin voimakkaana, että oksensin monta kertaa. Kun lapsi syntyi, oireet hävisivät.

Vierailija
10/12 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP koskaan kokeillut mitään noista luettelemistasi "huuhaa hoidoista"? Mistä tiedät ettei ne toimi? Itse olen ainakin vyöhyketerapiaa käyttänyt paljon ja akupunktiotakin muutaman kerran. Reiki-energiahoito on ihan uusituttavuus ja vain kerran olen kokeillut. Ihan en päässyt vielä hommaan sisälle ja ymmärtänyt ajatusta mutta levännyt olo ainakin tuli. Aijon kyllä uudestaankin kokeilla :) Myös piikkimatot/-tyynyt löytyy kaapista ja paljon käytän. Sitten on se kiinalainen "imukuppi-systeemi" en nyt muista virallista nimeä. Kupitkin löytyy, harvemmin käytössä kylläkin, en kuitenkaan kutsuisi niitäkään huuhaaksi. 

Joskus olen kokeillut sellaista hoitoa, jossa jalat laitettiin semmoiseen astiaan jossa oli ihan vettä ja jotain jauhetta. Siinä sitten hetken kun istuskeli niin muuttui vesi ihan ruskeaksi/vihreäksi/oranssiksi sen mukaan mitä epäpuhtauksia kehossa on. Tarkoituksena siis oli että kuona-aineet poistuvat kehosta jalkojen kautta ja jäävät sitten siihen veteen lillumaan. Siitä voin sanoa että ihan huuhaalta tuntui. Ei siitä tullut muuta kun järkyttävä nestehukka loppupäiväksi :D Toki sekin osoittaa että jotenkin se kehoon vaikutti. Mutta ei kyllä tullut virkeämpi/terveempi olo vai miten se nainen sen sitten mainostikaan.

Vierailija
11/12 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatiaan hoitomuotona mun on tosi vaikee uskoa, mutta on olemassa ihmisiä, jotka haluavat syödä päivittäin 30 erilaista hivenainetablettia ja jättää sen avulla perinteisiä lääkkeitä vähemmälle. Toki siinä sivussa pitää luopua kahvista, sokerista ym. nautintoaineista. 

Keksittynä sairautena pidän ehkä joillain ihmisillä refluksitautia. Tiedän, että osalla oikeasti on refluksi ja tunnenkin muutamia, mutta tiedän myös keksittyjä refluksitauteja, joiden todellinen diagnoosi on yökkäysherkkyys, epäluuloisuus ja nirsoilu eri ruokia kohtaan ja ehkä tietynlainen aistiyliherkkyys. Juu, ja erilaiset aistiyliherkkyydet on myös sellainen kirjo, joista on olemassa todelliset ja keksityt versiot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi