Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kevan akka saa erorahaa meikäläisen (työtön) 30 vuoden tulot

Vierailija
23.11.2013 |

En oikein usko että se akka on ne rahat jotenkin ansainnut.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oot oikeassa. Joku johtaja istuu 40h viikko perse homeessa tuolilla, kun esim. minä teen saman ajan fyysistä työtä, johon harvan johtajan fysiikka jaksaa pv pidempään. Mutta palkat on ihan eri luokka meikäläisen pv palkka sama kuin johtajan tunti palkka.

Ketkä ne työt tekee loppujen lopuksi??? Duunarit.

Vierailija
2/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olis kiva joskus nähdä mitä ne isot pomot oikeesti tekee työkseen, mikä on niin hirveän raskasta. Ne kokoukset? Joo, on varmaan tylsää. Kaikki matkustelut eri maihin ja hotellissa asuminen? nyyh nyyh Hienot illalliset asiakkaiden ja muiden sidosryhmien pomojen kanssa? Ja taas meni työt myöhään, tuli tehtyä ylitöitäkin voi että on raskasta!

Tulihan se Sukarin ohjelma telkkarista, se ei ainakaan tehnyt mitään mitä vois työksi luokitella. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 01:29"]

En oikein usko että se akka on ne rahat jotenkin ansainnut.

[/quote]Mielipiteesi saisi enemmän painoarvoa jos olisit ilmaissut sen asiallisella kielellä. Epäilemättä olet oikeassa, sanavalinnat vaan vievät huomion itse asiasta.

Vierailija
4/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on. Korkeakoulutettu henkilö, joka osaa tehtävänsä, johtaa yritystä jne.

Akka-sanan käyttö on tympeää.

Vierailija
5/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka on mun murretta, eikä mikään kauhea haukkumasana, akka mikä akka, eipä se ukkokaan ole. Ompa herkkähipiäistä sakkia :)

Minä vaan en usko että se johtaminen on niin vaikeaa ettenkö minä samaan pystyisi 30 vuodessa, ja varsinkin kun se on eroraha, sen järkyttävän ison palkan ja muiden etujen lisäksi mitä on saanut vuosia. Kyllä aika moni yhtä korkeasti koulutettu ihminen saa huomattavasti huononpaa palkkaa koko ikänsä, ei se selitä tuota, ja nuohan on tuolla ollut poliittisia nimityksiä.  ap

Vierailija
6/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevan toimitusjohtaja on korkeakoulutettu nainen, jolla on ollut tarpeeksi älyä ja tarmoa päästä tuollaiseen asemaan. Sinun kaltaisellasi luuserilla ei ole kykyä kuin työttömyyteen, joten älä valita.

Vierailija
7/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollinen pätevyys sikseen, mutta siitä, että eroaa/erotetaan tehtävästään, tuo on mielestäni kohtuuton summa.

Jos tämä tapahtuisi yksityisellä sektorilla, en kohauttaisi edes olkiani. Mitäpä se muille kuin osakkeenomistajille kuuluu millaisia sopimuksia laaditaan. Sen sijaan Kevassa, julkisoikeudellisessa eläkelaitoksessa, tällaiset summat ovat käsittämättömiä.

Vierailija
8/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 01:40"]

Akka on mun murretta, eikä mikään kauhea haukkumasana, akka mikä akka, eipä se ukkokaan ole. Ompa herkkähipiäistä sakkia :)

Minä vaan en usko että se johtaminen on niin vaikeaa ettenkö minä samaan pystyisi 30 vuodessa, ja varsinkin kun se on eroraha, sen järkyttävän ison palkan ja muiden etujen lisäksi mitä on saanut vuosia. Kyllä aika moni yhtä korkeasti koulutettu ihminen saa huomattavasti huononpaa palkkaa koko ikänsä, ei se selitä tuota, ja nuohan on tuolla ollut poliittisia nimityksiä.  ap

[/quote]

Mikä sun koulutus ja aikaisempi työhistoria on jos kerran noihin hommiin pystyt? Minäkin toivoisin, että pääsisit töihin, ettei meidän muiden tarvitsisi sinua elättää.

Vierailija
9/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Eihan se akka ole siella kolmeakymmenta vuotta ollut johtamista harjoittelemassa.

On kuitenkin osannut CV:ssaan tavata "huonompaa" ja "onpa", ehka niilla meriiteilla sai tyopaikkansa.

Vierailija
10/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 01:42"]

Kevan toimitusjohtaja on korkeakoulutettu nainen, jolla on ollut tarpeeksi älyä ja tarmoa päästä tuollaiseen asemaan. Sinun kaltaisellasi luuserilla ei ole kykyä kuin työttömyyteen, joten älä valita.

[/quote]

Älyä ja tarmoa? Lähinnä sopiva puoluekirja, ei muuta.

Vierailija
11/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 01:42"]

[/quote]

Pillulla saa ja bemarilla pääsee.

Vierailija
12/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ulosanti on tuollainen kuin ap:lla, sillä ei ole mitään asiaa minkäänlaiseen johtotehtävään tai asiantuntijatehtäviin. 

Vierailija
13/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ulosanti on tuollainen kuin ap:lla, sillä ei ole mitään asiaa minkäänlaiseen johtotehtävään tai asiantuntijatehtäviin. 

Vierailija
14/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 01:50"]

[/quote]

Mikä sun koulutus ja aikaisempi työhistoria on jos kerran noihin hommiin pystyt? Minäkin toivoisin, että pääsisit töihin, ettei meidän muiden tarvitsisi sinua elättää.

[/quote]

Hei haloo, ei se yksi ämmä sinne millään koulutuksella ja työhistorialla päässyt. Kepun jäsenkirjalla ja...jätetään loput sanomatta.

Vierailija
15/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 30 vuoden rahat maksetaan, niin ehtisin hyvin käydä samat koulut kuin tuokin, ja ehtisin tehdä ne hommatkin, tiedä sitten mistä sille maksetaan, mutta olisko toi joku vuoden palkka tai jotain, mulle jäis kyllä aikaa parikymmentä vuotta tehdä vielä jotain muutakin. No en viitsinyt mennä lukioon ja korkeakouluun, ei kiinnostanut pätkääkään, mutta eipä mulla ole oikean puolueen jäsenkirjaakaan.

Ja joo, kyllä kirjottelen CV:n yleensä vähän huolellisemmin kuin tälle "laatu" palstalle, täällä ei pahemmin mistään kielioppi-asioista piitata, joten sovin hyvin joukkoon :)

Tytär on nyt käynyt kohta koulun merkonomiksi ja ylioppilaaksi, ja menee kauppakorkeaan seuraavaksi, ehkä hänestäkin tulee sitten noin "taitava" että tienaa häpeällisistä potkuistakin omakotitalon hinnan.

ap

Vierailija
16/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti iso osa ihmisistä ei aavistakaan, kuinka paljon seksillä edetään tämänkin maan hierarkioissa. Siis naiset etenevät.

Vierailija
17/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 02:11"]

[/quote]

Kyllä mä osaan puhua hienosti tarvittaessa, ei siitä ole kyse, samoin kun olisin voinut opiskella enemmän jos olisi kiinnostanut, mutta kun en tahdo, eikä ole pakko. Pelkää ilmaa noi johtajat ja asiantuntijat on, liirumlaarumia puhuu, ja netistä kopioituja "hienoja" tekstejä. Minä olisin kyllä hyvä johtaja, ainakin siinä mielessä että en kehtaisi tuollaisia etuja ottaa vastaan jos en oikeasti tekisi vähintään 10 ihmisen töitä, ja ei, en usko että kukaan on sellainen yli-ihminen, kortistosta löytyy varmasti yhtä hyvä tuonkin tilalle. ap

Vierailija
18/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, tuolla akallahan on ollut surkean pieni palkka vastaaviin miesjohtajiin, enkä usko että ne miehetkään tekevät sen rahan arvosta yhtään mitään, kunhan pönöttävät siellä suurimmalla pallilla, ja jos erehtyvät jotain tekemään ja töppäävät, niin tuleehan sieltä kivat erorahat. 

ap

Vierailija
19/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 02:28"]

[/quote]

Kyllä mä osaan puhua hienosti tarvittaessa, ei siitä ole kyse, samoin kun olisin voinut opiskella enemmän jos olisi kiinnostanut, mutta kun en tahdo, eikä ole pakko. Pelkää ilmaa noi johtajat ja asiantuntijat on, liirumlaarumia puhuu, ja netistä kopioituja "hienoja" tekstejä. Minä olisin kyllä hyvä johtaja, ainakin siinä mielessä että en kehtaisi tuollaisia etuja ottaa vastaan jos en oikeasti tekisi vähintään 10 ihmisen töitä, ja ei, en usko että kukaan on sellainen yli-ihminen, kortistosta löytyy varmasti yhtä hyvä tuonkin tilalle. ap

[/quote]

Joo.. kyllä sen huomaa jo kirjoituksestas,i ettet ole opiskellut. Sen huomaa myös, ettet tajua mitään johtamisesta.

No, koita saada edes niitä perusduunarin töitä, niin katotaan sitten :)

Vierailija
20/29 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 02:28"]

[/quote]

[/quote]

Joo.. kyllä sen huomaa jo kirjoituksestas,i ettet ole opiskellut. Sen huomaa myös, ettet tajua mitään johtamisesta.

No, koita saada edes niitä perusduunarin töitä, niin katotaan sitten :)