Pissatulehdus iski taas ja nyt on viikonloppu!
Mistä apua? Minulla tulehdus iskee yleensä todella ärhäkästi, itku meinaa jo nyt tulla eikä ole yhtään lääkkeitä. :(
En todellakaan selviä koko viikonloppua, eli onko mentävä päivystykseen hakemaan resepti?
Kommentit (29)
estolääkkeitä ei tarvitse syödä koko ajan, mutta silloin voi ottaa parin päivän ajan kun tuntee, että tulehdus on tulossa. todella hyvä nuori naislääkäri just neuvoi mua tekemään näin. ehdottomasti tarvitset lääkkeet kotiin aina jos tulehdukset tulee usein!
Olen aiemmin saanut lääkkeen mukaan, valitettavasti viimeisin (Nitrofur-C) oli suutari. Minulla oli 10 pv kuuri joka ei vienyt tulehdusta pois! En siis vienyt sitä reseptiä uusittavaksi. Lääkäri ei kirjoittanut toiseen lääkkeeseen reseptiä kun ei ollut tulehdus päällä.Sen jälkeen tarkoituksena oli uusia se nitrofur-c ihan varalle, mutta unohdin täysin! :(
Kohta pitää alkaa valmistautua lähtöön
ap
puolukka tai puolukkamehu auttaa kans.
Huomenna olis klo 11 aika lääkäriin ODLlle, hinta 51€+toimistomaksu 13,5€
Olen opiskelija, ei ole varaa. 2.12 rahapäivä ja tilillä 50€, josta pitää kustantaa myös ne lääkkeet (eivät onneksi ole kalliita). Eli siispä päivystykseen.
Mulla ollut vti lapsesta asti, välillä estolääkitys, välillä ei. Parikymppisenä alkoi tosi paha kierre, ei meinannut loppua millään. Lopulta joku lääkäri sanoi, että tee lapsi. Se usein sekoittaa kropan kemiat niin ettei tulehdus enää uusi. Tadaa, tein näin ja varmuudeksi vielä 4 lasta lisää, eikä ikinä enää ole tulehdusta ollut :)
Ei ehkä toimiva keino kaikilla..
Voimia ap, olo on ihan hirveä vti:ssä. Vatsakrampit ja verinen virtsa.
mulla kanssa nyt yövuoron aikaa tullu kirvelyy+koko aja pitää men pissal.. stixasinki, ja leuk1+.......voi venäjä, ny sit vaa karpalomehua+buranaa. jos jatkuu aamupäivää asti nii soitto lääkärille ja kirjottaa mulle reseptin kuulemma valmiiks apteekkiin.. se pitäis olla yleinen käytäntö naiste pissatulehduksia varten, koska kyl me oireet tiijetää..
jännä juttu, kuulemma endometrioosiin auttaa kanssa lapsen teko. meiän kehot alkaa näi parikymppisenä muistuttamaa oikee urakalla tästä lapsen teosta..
Mullakin oli pitkään ongelmia kyseisen tulehduksen kanssa. Vaihdoin miestä 2v sitten ja tulehdukset loppui!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:56"]
Onko teillä Oulussa yksityisiä lääkäreitä, joilla on iltapäivystys?
[/quote]
Mehiläinen 20 asti auki, ODL yhdeksään. Just katsoin.
Jos jokut tietää jotain muuta, saa ilmoitella!
Olen pyytänyt estolääkitystä, mutta "katsotaan vielä nämä lääkkeet.."
ap.
[/quote]
Soita numerotiedusteluun tms. Heillä voi olla tietoa päivystävistä lääkäreistä.