Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko iPhone statussymboli?

Vierailija
22.11.2013 |

Phone ja pad taitaa maksaa enemmän kun android-laitteet mutta onko ne statussymboleja? Tarvitseeko sellaisen jos haluaa olla "in"?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. 9 ja 12 -vuotiailla lapsillani on ne, helppokäyttöisempiä kuin androidit, siksi suositumpia.

Vierailija
2/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Apple ja Samsung (android) on samalla linjalla, mutta muut androidit kannattaa unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iPhone nykyään löytyy joka toiselta. Itse tykkään kun on helppo ja monipuolinen. Myös ulkonäkö miellyttää

Vierailija
4/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol! Ei ole.

Vierailija
5/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o

Meillä on kaikilla iPhonet ja mulla ja tyttärellä iPadit. Mies ja poika ei ole toistaiseksi iPadeja niin hirveesti halunnut, että olis ostettu. Mä en näitä minään statussymboleina näe. Ihan viihdelaitteita ja puhelimia kai nää on. Yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Meillä nyt näin.

Vierailija
6/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Toimiva ja pitkäikäinen laite ja muotoilukin miellyttää ainakin mun silmää. Eikä ole liian iso, kuten osa älypuhelimesta mun käyttöön on. Lisäksi applen laitteet pelittää mukavan saumattomasti yhteen, jos niitä löytyy kotoa useampi kappale.

Vierailija
7/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytkykaupalla ostettu iPhone?

Nope

Vierailija
8/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos eivät olisi, loppuisi myynti nopeasti.

Vierailija
9/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytkyllä ostettuna alkaa olla av-mammojen peruspuhelin. ;-) Tosiaan monet naiset kokevat android-puhelinten käyttöliittymän muokattavine aloitusnäkymineen, widgeteineen ja pitkästä painalluksesta ylös pomppaavinen ominaisuuksineen itselleen mahdottoman vaikeaksi. iPhonejen selkeä valikkorakenne ja ees/taas -nuolet ovat heille helppoja. 

Status-symboli iPhone on selkeästi ollut venäläisille, koska siellä aitojen iPhonejen hinnat ovat olleet n. 30 prosenttia Suomea kalliimpia. Tosin iPhone5:sta ei enää itärajan taakse samalla tavalla trokattu kuin aiempia malleja, liekö sitten Venäjälläkin alettu myymään näitä halvemmalla ja operaattorilukistemattomina. 

T. Kännykkämyyjä

Vierailija
10/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Android-kännyt ja tabletit? Kertooko ne käyttäjästä mitään?

Vierailija
11/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen älypuhelimeni oli iPhone ja olen käyttänyt niitä siitä asti. Nykyään joudun työssäni käyttämään samsungin puhelimia ja tabletteja ja pää meinaa hajota. Olen kyllä opetellut käyttämään niitä, mutta kaikki on silti raivostuttavan vaikeaa ja epäloogista ja puhelin tuntuu yksinkertaisesti typerältä kädessä.

Tiedän että nämä ovat pinnallisia seikkoja, mutta iPhonen käyttö vain on niin paljon nautinnollisempaa. Sitä on todella paljon helpompi käyttää kuin muita puhelimia, ja se tuntuu graafisesti ja kädessä jotenkin "laadukkaalta". Ehkä maksan tyhjästä, mutta ainakaan ei tarvitse ikinä kiroilla puhelimen toimintojen toimimattomuuden kanssa.

Vierailija
12/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne varsinaisesti statussymboleita ole mutta kyllähän nuo Applen puhelimet, tabletit ja Macit ovat tyylikkäitä sekä toimivia. Makuasia, vähän kuin kenkien valinta. Nahkaa vai keinonahkaa, vaikuttaa hintaan.

Vierailija
13/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole statussymboli. Ala-asteellakin puolella luokasta on iPhone.

Vierailija
14/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Somaleilla on noita paljon

Vierailija
15/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työsuhdepuhelimina iphonet, itse en ostaisi. Hinta on aivan älytön!

Akku kestää nippanappa päivän. No, sen puhelimella soittelet, jonka leipää syöt.

Jos joskus täytyy omalla rahalla ostaa puhelin, satsaan yksinkertaiseen ja toimivaan ja halpaan perusmalliin. Tiedättekö, sellaiseen jolla voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä! Rahaa pistän sitten kiinni kunnon kameraan ja tietokoneeseen.  Olisi luksusta kun ei tarvitsisi olla tavoitettavissa ja sähköpostin ääressä koko aikaa.

Vierailija
16/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla ehkä (koska kyse on usein siitä, onko vanhemmilla varaa ostaa kallis lelu lapselleen), mutta aikuisilla on jo oma maku.

Vierailija
17/22 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja miksi luulet että on yleisempi naisilla ja heillä vielä tämän lisäksi löytyy LV.n/MK.n laukku. Ite ostin veronpalautuksilla iphone 7 plussan ja eka kuukaus meni siinä kun toteat ettei tätäkään pysty tällä romulla tekemään. Oli sen verran hinnakas, että pakko mennä nyt jonkin aikaan, mutta ei tule toista.

Vierailija
18/22 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on varaa iPhoneen tavalla tai toisella. Vanha tai uusi, osa-maksu tai joululahja. Ei todellakaan mikään statussymboli. Mun lapsi saa aina mun vanhan, vaihdan itse vuoden tai kahden välein.

Vierailija
19/22 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja miksi luulet että on yleisempi naisilla ja heillä vielä tämän lisäksi löytyy LV.n/MK.n laukku. Ite ostin veronpalautuksilla iphone 7 plussan ja eka kuukaus meni siinä kun toteat ettei tätäkään pysty tällä romulla tekemään. Oli sen verran hinnakas, että pakko mennä nyt jonkin aikaan, mutta ei tule toista.

LV:n hinnalla saa neljä MK:ta – tosi huono rinnastus. Opettele edes parjaamaan kunnolla.

Vierailija
20/22 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphonet on yleisessä käytössä olevia puhelimia. myös monella köyhällä ihmisellä on applen puhelin.