Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko tästä? OV

Vierailija
20.07.2006 |

Anoppi ja appi ovat ostaneet keväällä kalliin lomaosakkeen ulkomailta eivätkä ole puhuneet meille mitään. Miehen molemmat veljet ovat tienneet asiasta jo kauan ja meille oli vähän niinkuin pakko kertoa nyt kun asia tuli puheeksi mutkan kautta...

Anoppi oli vaikeana kun on itse AINA utelemassa meidän elämästä kaiken ja utelee ja jankkaa hääsuunnitelmia. On muun muassa haukkunutkin minut, että ihmeellistä kun emme voi kertoa omia asioitamme heille, (eli nämä ovat sellaisia juttuja esim työpaikka joka ei ole vielä varmistunut ja jota emme olleet kertoneet kenellekään..)ym. On huutanut, että ei ole normaalia. Nyt sitten itse toimii näin.

En jaksanut innostua uutisesta ja päätettiin, että tulevista häistä ei todellakaan kerrota anopille mitenkään todella aikaisin, koska toimii näin. Minua ainakin loukkasi, että miehen veli avovaimoineen on tiennyt tästä asiasta paljon ennen meitä, oli epäluottamuslause meitä kohtaan:( Eipä tarvi osakkeelle mennä jos anoppi kutsuu...

Lapsellista touhua..tuntuu joskus että tuon ILKEÄN ihmisen takia voisin erota miehestä.... :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ristiriidat appivanhempien kanssa ovat kiristäneet välejä :-(

Samaa mieltä, että jos anoppisi kerran vaatii että teidän pitäisi kertoa omat asianne hänelle niin kyllä hänenkin kuuluisi sitten vastaavasti kertoa. Muuten olen sitä mieltä että kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta kertoa asioitaan kenellekään jolle ei halua. Minulle anoppi on jotain muuta kuin sydänystävä!

Vierailija
2/4 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se että " kostaa" jättämällä kertomatta hääsuunnitelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tolla sun logiikalla ajateltuna varmaan anoppis on tahallaan jättänyt kertomatta, että " ymmärtäisit" miltä hänestä tuntuu, kun ette jaa asioitanne heidän kanssaan.

Vierailija
4/4 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi muutakin tekemistä, kuin omassa pikku päässäsi nössöttää tuollaisia jonninjoutavia juttuja, joissa todellisuudessa ei ole mitään aihetta loukkaantumiseen.