onko ihastunut?
Meidän lähikaupassa on töissä eräs mies jonka kanssa katseet on kohdanneet monesti, hän katsoo kauempaa pitkäänkin ja hymyilee :) usein olen huomannu hänen tulevan siihen lähettyville missä minä olen ollut ostoksia tekemässä, vilkuilua puolin ja toisin .
Hänen kassalle mennessä kuiteskin hänen ääni muuttuu jotenkin ja menee jotenkin vähän vaikeaksi. Viimeksi varsinkin huomasin selkeästi että oli erilainen kuin muiden kohdalla, lopuksi ojensi kuitin ja katsoi samalla syvään silmiin joteskin haikeasti. Suu oli auki ja näytti jotenkin hämmentyneeltä. Mitäs tää on vai onko vain mun kuvitelmaa kun itse ihastunut kyseiseen henkilöön? :)
Kommentit (5)
Tuollaisessa työssä tapaa varmasti päivittäin lukemattomia viehättäviä naisia laajalla skaalalla. Aika epätodennäköistä minusta, että juuri sinä olisit jotenkin erityisesti herättänyt hänen mielenkiintonsa?
Ei tietenkään mahdotonta. Sinun pitäisi näyttää hänelle, että on ok avata suunsa. Sillä se selviää.
Tuota minäkin ajattelin että miksi juur minä kun varmasti näkee paljon kauniita siellä :) tosin kauniiksi minuakin sanotaan mutta silti..no täytyypi katella. Miten se onkin niin vaikea avata se oma suu :D
No on se.
Tuo hämmentyneenä suu ammollaan olo seuraa siitä kun näkee jotain, mistä pitää poikkeuksellisen paljon.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 18:04"]
Tuollaisessa työssä tapaa varmasti päivittäin lukemattomia viehättäviä naisia laajalla skaalalla. Aika epätodennäköistä minusta, että juuri sinä olisit jotenkin erityisesti herättänyt hänen mielenkiintonsa?
Ei tietenkään mahdotonta. Sinun pitäisi näyttää hänelle, että on ok avata suunsa. Sillä se selviää.
[/quote]
Miksi ihmeessä se olisi epätodennäköistä kassalle? Ihastuminen on aina jollain tavoin epätodennäköistä, mutta ei mikään ammattikunta ole sille immuuni. Muhun yksi kassa ihastui joskus, nähtiin baarissa ja en muistanut enää häntä, mutta hänpä muisti minut hyvinkin tarkkaan. Terkkuja ex Siwan kassalle L-saareen, sä varmaan luet tätä palstaa kun sulla on pieni lapsi.
Avaa sinä suusi ja tee aloite.