Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI!! AUTTAKAA, outoja oireita päässä? Joita ei ole ollut koskaan ennen. :(

Vierailija
22.11.2013 |

Mulla on ollut 2 viikkoa outoa pääkipua,särkyä päässä. Ja korvat ollut lukossa vai tukossa? Jo kuukauden ainakin! :( Ja korvista kuuluu välillä rutinaa ja kun oikean korvan nipukkaa painaa niin kuuluu ihmeääni.

Päänsäryistä ja kivuista, niin alkoi sillain, että pisti päässä muutaman kerran muutaman päivän ajan. Ja ehkä vieläkin välillä joskus saattaa pistää. Nyt tämän viikon aikana päänsärky muuttunu oudoksi, siis ei jatkuvasti edes särje. Mutta takaraivossa saattaa olla pientä särkyä/kipua, tai toisellapuolella päätä tai keskellä päätäkin, vaihtelee paikat ja kipu ja särky tuntemukset. En tiedä voisko johtua niskoista tai hartia alueista? Olen saanut jonkinlaisen paniikkikohtausken, kun stressaan tättä.

Niskat rutisee, kun niitä venyttelee joten en uskalla enää venytellä niitä. Lääkäriin pääsen ensviikolla ja olen odottanut sinne pääsyä n. 2 viikkoa. :( Mulla on myös skolioosi, mutta en usko sen olevan tähän liittyvää siis lievä skolioosi, jolle ei ole koskaan tehty mitään. Sitten mulla on näköhäiriöitä ainakin ollut parisen vuotta. Mutta en usko, et nekään johtuu pää kipuihin.

Päässä tuntuu myös välillä painetta, ja muutenki outo olo siellä sun täällä päässä, joka saa mut välillä paniikkiin. :(

Paitsi uusi näköhäiriö oire on tullut, että kun olen tietokoneella tuntuu et leijuu välillä joku vaalea varjo nopeasti, häviää sekunnissa, mutta luulen sen liittyvän lasiaissamentumiin, kun olin kummiskin pari viikkoa sitten silmälääkkärissä ja ei löytynyt syytä, mun muihin näköhäiriöihin. :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap ihan rauhallisesti, tuo voi ihan hyvin olla ja varmaan onkin jotain ihan vaaratonta. Niskajumit saa aikaan ihmeellisiä tuntemuksia, ja mietin että onko sulla ollut muuten esim. tukkoisuutta, viitaten tuohon korvien lukkiutumiseen? Minulla tulee monesti myös flunssassa kaikenlaisia päänsärkyjä.

Vierailija
2/6 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIII! Lukis ees joku ;< T. aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:46"]

Ota ap ihan rauhallisesti, tuo voi ihan hyvin olla ja varmaan onkin jotain ihan vaaratonta. Niskajumit saa aikaan ihmeellisiä tuntemuksia, ja mietin että onko sulla ollut muuten esim. tukkoisuutta, viitaten tuohon korvien lukkiutumiseen? Minulla tulee monesti myös flunssassa kaikenlaisia päänsärkyjä.

[/quote]

Olin flunssassa viimeksi reilu yli kuukausi sitten. =( Ehkä korvien lukkitumine johtuu siitä, mutta ei vielkään menny ohi, oon käyny aiemmin korvien takii lääkäril, mutta ei niitten mielestä mtn vikaa korvissa. :/ Pelottaa eniten nää pää jutut + näköhäiriöt ja ne rusahtelut niskasta selä alueelta kun venyttelen. t. aloittaja.

Vierailija
4/6 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa av:lla olla neurologit vähissä näin perjantai-iltana. Jos vain kielitaito riittää, suosittelen, että ap googlettelee esim. listaamalla oireitaan englannin kielellä. Olen itse löytänyt netistä tosi paljon hyödyllistä tietoa neurologisista sairauksista juuri englannin kielellä. Tosin omalla kohdallani oli jo nimetty muutamia mahdollisia diagnooseja, joten se toki helpotti tiedon hakua.

Vierailija
5/6 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 18:04"]

Taitaa av:lla olla neurologit vähissä näin perjantai-iltana. Jos vain kielitaito riittää, suosittelen, että ap googlettelee esim. listaamalla oireitaan englannin kielellä. Olen itse löytänyt netistä tosi paljon hyödyllistä tietoa neurologisista sairauksista juuri englannin kielellä. Tosin omalla kohdallani oli jo nimetty muutamia mahdollisia diagnooseja, joten se toki helpotti tiedon hakua.

[/quote]

Aijaa, mun kielipää ei riitä :( Suomeks olen yrittänyt kaikkea mahd. googlettaa. Mutta en sitten tiedä. Olin lääkärissä pari päivää sitten, kun sain niin pahan paniikkin, mutta mun pitää mennä ens viikolla uudestaa. Mutta lääkäri sanoi siellä että ei olis mtn hätää, mutta mistäs yleislääkäri sen muka tietää:/ Haluisin lähetteen sellaiselle oikealle päälääkärille. 

Vierailija
6/6 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 18:04"]

[/quote]

Aijaa, mun kielipää ei riitä :( Suomeks olen yrittänyt kaikkea mahd. googlettaa. Mutta en sitten tiedä. Olin lääkärissä pari päivää sitten, kun sain niin pahan paniikkin, mutta mun pitää mennä ens viikolla uudestaa. Mutta lääkäri sanoi siellä että ei olis mtn hätää, mutta mistäs yleislääkäri sen muka tietää:/ Haluisin lähetteen sellaiselle oikealle päälääkärille. 

[/quote]

Kallonkutistajalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän