Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välivuoto

Vierailija
22.09.2020 |

Mulla on nyt puolen vuoden ajan tullut aina ovulaation aikoihin muutaman päivän ajan veristä vuotoa. Ei pitäisi olla mitään vikaa eikä ole kipuja. Mutta mistähän tuo johtuu? Onko muilla vastaavaa? Olen kolmekymppinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla ovulaatiovuotoa?

Vierailija
2/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös soittoa lääkäriin. Välivuodot ovat sikäli ihan normaaleja silloin tällöin, mutta jos ne alkavat toistua tulisi ottaa yhteyttä lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sama häiriö kahvin juonnista, kolmesti. Häiriö loppui aina kahvin juonnin lopettamiseen. Jouduin siis lopettamaan kahvin juonnin kokonaan... kun vähempikin juonti aiheutti saman ongelman.

Toinen mikä aiheuttaa mulla hormonaalisia häiriöitä - välivuodot sekä halujen vähenemisen - on erittäin kasvis-/hedelmäpitoinen ruokavalio.

Vierailija
4/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla ovulaatiovuotoa?

Kyllä joo, mutta lähinnä mietin et miksiköhän tulee kun ei aiemmin ole ollut vastaavaa.

Ap

Vierailija
5/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös soittoa lääkäriin. Välivuodot ovat sikäli ihan normaaleja silloin tällöin, mutta jos ne alkavat toistua tulisi ottaa yhteyttä lääkäriin.

Niin kai se täytyisi. Alle vuosi sitten on ultrattu ja otettu papat sun muut eikä niissä ollut mitään normaalista poikkeavaa. Eikä tosiaan ole kipuja tai muuta ongelmaa.

Ap

Vierailija
6/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sama häiriö kahvin juonnista, kolmesti. Häiriö loppui aina kahvin juonnin lopettamiseen. Jouduin siis lopettamaan kahvin juonnin kokonaan... kun vähempikin juonti aiheutti saman ongelman.

Toinen mikä aiheuttaa mulla hormonaalisia häiriöitä - välivuodot sekä halujen vähenemisen - on erittäin kasvis-/hedelmäpitoinen ruokavalio.

Mielenkiintoista. Olen juonut kahvia kohtuudella vuosia eikä ruokavaliokaan ole juurikaan muuttunut. Muutenkin voin tällä hetkellä paremmin kuin aikoihin. Ei pitäisi olla suurempaa stressiä tmv.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä