Kun jokaisen vessareissun jälkeen kuumalla vedellä pesty takamus rokahtuu, niin voiko siihen laittaa Tokalonia/Tummelia
Kokoaikainen kirvellys ja kutina. Millä te muut voitelette rokahtuneen takamuksen?
Kommentit (16)
Tummeli on lehmille kehitettyä utarevoidetta, kyllä se punoittavassa persauxessakin toimii.
Koeta olla raapimatta sitä.
T: komisario Jansson
Joka vessareissun jälkeen? Pese vain ison hädän jälkeen ja viileällä vedellä. Voithan saippuan sijaan käyttää perusvoidetta pesuun?
Rokahtuneeseen takamukseen suosittelen hoidoksi niitä jonkun palstalaisen perstavuneita kalsareita.
Novalalaxia ryppyyn. Ei saippuaa niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Novalalaxia ryppyyn. Ei saippuaa niin usein.
Novalan
Ei sitä kannata kuumalla vedellä huuhdella. Kakantamisen ja pyyhinnän jälkeen se reikä on vielä sen verran löysä ja rento että mies voi ihan hyvin pissiä sinne syvälle ja pylly huuhtoutuu myös tällä tavalla.
Mä pesen pelkällä kylmällä vedellä paperilla pyyhkimisen perään. Voittaa ainakin pelkällä paperilla pyyhkimisen, eikä ala ryppyreikä ryttyilee. Saippuaa ei ole mielestäni järkevää, saati tarpeellista käyttää.
Hio se santapaperilla tasaiseksi ja päälle väkiviinaetikka käsittely
Miksi väjakki käyttää kuumaa vettä? Minä käytän haaleaa. Iho ei tykkää päskasta ja minä en tykkää hajusta vaatteissa ja sohvassa.
syötkö paljon sokeria ja muita hiilareita? liikunta<?
Kiitos nauruista. Vedin lounasta väärään rööriin nauraessani.
Rokahtuu? Hernerokkaako siihen kasvaa?