Onko Tinder muuttunut yhtään parempaan sitten viime kerran?
Kävin siellä vuosi sitten. N40. Joo kiva sinänsä, että tuli osumia ja piristi hieman kyllä, mutta miehet eivät sitten kuitenkaan laittaneet viestiä. Ei kun yksi laittoi ja tavattiin kerran, mutta muutoin koin paikan tylsäksi. Kyllä mä odotan miesten ottavan kontaktia. Mä aika ajoin tsekkasin, että aha ok, mätsit siellä olla tollottaa, mutta mitään ei tapahdu. Onko vielä sama homma? Jokin väylä pitäisi löytää deittailla, arjessa ei oikein suju luontevasti ja Suomi24 tyrmätty.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ehdokkaita ja naiset valitsijoita, niin se vaan menee...
Eli naisena saan haluamani miehen? Entä jos joku toinenkin nainen on hänestä kiinnostunut?
Hahahahahahahaha... En halua ikinä enää kuullakaan miehistä tinder-kokemusten jälkeen. En kyllä tajua miten kukaan sieltä ihan oikeaa kumppania onnistuu löytämään. Ihan käsittämätöntä, jos jollekin käynyt vielä niin. Seksihalutkin siinä hävisi eikä oo palannu. Et sinkkuna nyt helpompi toki olla, keskittyy töihin, harrastuksiin, ja kissoihin :D
Pari kuukautta olen ollut ja jotain 30 naisen kanssa aloittanut keskustelun. 20 vastannut takaisin jotain. 10+ kanssa keskustelut pidempään ja 2 treffit. Aikamoinen työmaa ja itse saa olla aktiivinen ja panostaa touhuun eikä luovuttaa heti. Naisten oma aktiivisuus lähellä nollaa ja hyvä merkki on jos kysyvät keskustellessa jotain minustakin.
M37b
Uusia naisia ilmestyy satunnaisesti enää mun alueella (60km) täällä pikkukaupungissa, joten jos tulee matchia kauempaa niin oma innostus hiipuu. Ei noiden semikiinnostavien kaukotyyppien jaksa kyllä yrittää edes. Asuispa jossain oikeassa kaupungissa!
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta olen ollut ja jotain 30 naisen kanssa aloittanut keskustelun. 20 vastannut takaisin jotain. 10+ kanssa keskustelut pidempään ja 2 treffit. Aikamoinen työmaa ja itse saa olla aktiivinen ja panostaa touhuun eikä luovuttaa heti. Naisten oma aktiivisuus lähellä nollaa ja hyvä merkki on jos kysyvät keskustellessa jotain minustakin.
M37b
Mikä niissä treffatuissa vikana oli kun ette alkaneet tapailla? Sinä sentään pääsit treffeille!
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuli 6 osumaa, kaikki v**un rumia. Yksi vastaa päivän viiveellä, yksi kahden sanan lauseilla. Joo moro!
Mikä ihme ajaa sinut yrittämään itsellesi vastenmielisiä ihmisiä? Oletko noin pohjalla? Ilmeisesti se näkyy ja luulet olevasi osumiesi yläpuolella. Perus kaljamahainen ikänsä valehteleva jätkä joka etsii nuorempaa miss suomea.
Vierailija kirjoitti:
M37b
Mikä on osumiesi ikähaarukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37b
Mikä niissä treffatuissa vikana oli kun ette alkaneet tapailla? Sinä sentään pääsit treffeille!
Toinen ei sytyttänyt ja toisen kanssa tulevaisuuden haaveet sittenkin sen verran erilaiset, että oli pakko pistää poikki.
Ikähaitari osumien osalta 34-39v ja nuorin 25v, jonka kanssa juttelin.
Samanlainen se on kuin ennenkin, naisilla ei kiinnosta jutella oikeasti mitään.
M37
Naisille varsinkin irl kontaktin ottaminen toimisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-kilosena parhaimmillaan 1000 matchia kerrallaan, keskustelun aloituksia tuli koko ajan ja tapasin kymmeniä miehiä. Nyt liityin uudelleen 70-kiloisena, sain viisi matchia joista kukaan ei puhunut mitään;poistin profiilini. Ei kun laihikselle.
Heh, 70-kiloisena sinulla oli silti paremmat kokemukset kuin valtaosalla miehistä.
Niin, kokemuksia tällaisesta:
"Itselle tuli 6 osumaa, kaikki v**un rumia."
Se että miehet laiskuuttaan vetävät kaikki oikealle ei hyödytä naisia mitenkään. Miesten toimien ansiosta matchit ovat arvottomia.
Monet naiset tekee kyllä tinderissä aloitteita, siksi ei jää aikaa jutella hiljaa olevien naisten kanssa. En tykkää jutella monen kanssa samaan aikaan, ja lähes aina ainakin yksi nainen laittaa viestiä ensimmäisenä.
M32
Kai mä voisin kokeilla tuota goldia?