Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tilanneet AdLibrikseltä?

Vierailija
22.11.2013 |

Moikka,

Mitä kokemuksia teillä on AdLibriksestä? Löysin heidän sivustonsa www.parempaaluettavaa.fi ja siellä on esim Kiltti Tyttö romaani tosi edullisesti. Toimiiko toimitus hyvin ja onko yritys luotettava?

Sieltä voi myös voittaa 100 kirjaa, pitää ehkä tehdä lisää tilaa kirjahyllyyn.. ;)

T. Sarppa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime joululahjoiksi muutaman kirjan. Hyvin toimi, ei mitään valitettavaa.

Vierailija
2/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavaa täälläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, hyvä kauppa

Vierailija
4/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin nopea toimitus, kun tilaa yhden postilootaan sopivan kirjan se tulee ihan omaan postilaatikkoon asti eikä tartte haeskella mistään postista tai Siwasta. Ja minusta hinnat halvemmat kuin muissa nettikirjakaupoissa, toki vertailu voi kannattaa.

Vierailija
5/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin. Jos maksaa laskulla, niin maksuaikaakin on hyvin. Mitä tulee noihin kilpailuihin, niin olen jo vuosia osallistunut enkä ole ikinä voittanut mitään.

Vierailija
6/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut usein, hyvin toimii

Vierailija
7/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, mun kokemukset hyviä. Ei ongelmia.

Vierailija
8/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AdLibris käyttää kuljetuspalvelua, joka ei paikkakunnallani toimi hyvin. He tuovat paketit vain päivällä ovelle ja ellei sitä ole vastaanottamassa pakettia ei jätetä laatikkoon. Tämä ei sovi minulle. Paketti pitää aina itse hakea kuriiripalvelun varastosta. Siksi en enää tilaa Adlibriksestä.

Käy sivulla HINTAVERTAILU.FI. Sieltä löydät halvimmat hinnat (kaikki nettikaupat eivät tosin vertailussa ole) kirjoille. Halpa on myös Booky. Hintavertailu tulee postikuluineen, joka helpottaa vertailua. nettikaupasta kirjat saa halvemmalla kuin "livekaupasta".

Vierailija
9/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on topiminut ja aina on postiin paketti tullut.

Vierailija
10/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut todella monta kertaa. Hinnat ovat yleensä kaikista edullisemmat. Mutta jos on kiire niin en suosittele. Jos lukee tietty päivämäärä esimerkiksi lähetetään 5-7 päivässä niin minulla ei ikinä ole lähtenyt silloin 5 päivässä, aina menee se myöhempi aika. Ja siihen vielä monta päivää kuljetusta päälle. Kerran yhtä kirjaa ei ollutkaan (olin maksanut sen jo) ja nopeasti ilmoittivat asiasta ja rahatkin tulivat tosi nopeasti. Eli ainakin asiakaspalvelu silloin toimi tosi hyvin. Eli siis suosittelen kyllä jos ei kiire ole :)

Vierailija
11/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti, koska tämä on ollut halvin paikka (vertailen esim. cdon, suomalainen, akateeminen). Ei mitään ongelmia.

Vierailija
12/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse käytän aina kuljetusta Ärrälle kun tilaan useamman kirjan kerralla. Paremmat aukioloajat kuin postissa :)

Vierailija
13/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys on toiminut jo pitkään, olen joskus tilannutkin ja tuotteet ovat tulleet nopeasti.

Mikään yritys ei kuitenkaan ole jokaisen tuotteen kohdalla edullisin, siihen ei kannata sokeasti luottaa. Usein tulee edullisemmaksi tilata kahdesta eri kaupasta, vaikka maksaa kahdet lähetyskulutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi