Lue keskustelun säännöt.
Minua nolottaa etten seurustele
21.11.2013 |
...En ole noin kymmeneen vuoteen seurustellut vakavasti ja olen jo 35-vuotias. Asia nolottaa minua, sillä pelkään ihmisten ajattelevan, että olen säälittävä vanhapiika, joka ei saa ketään, tai toisaalta friikki, kenellä ei ole koskaan miestä. Miten pääsisin tästä tunteesta eroon?
Kommentit (23)
Maa on täynnä vapaita äijiä. Mitä vaatimuksia teillä oikein on miesten suhteen (siis ihan oikeesti), jos kerran miestä ei hakemallakaan löydy? Profiileja kymmenillä sivuilla, eikä vaan natsaa! Ei voi olla totta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En vain pysty alkamaan suhteeseen lassukan kanssa. t. sinkku ilman tahtoaan
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 22:56"]
Muakin on alkanut häiritä kun olen sinkku. Viimeinen oikea seurustelusuhteeni loppui, kun olin 19, kohta täytän 27. En ole ruma, tyhmä tai ilkeä, vaan ihan nätti, kiva ja normaalipainoinen. Moni mies ottaisikin, mutta sellaiset, joista en ole kiinnostunut. Ne, joista olisin tykännyt, eivät ole halunneet seurustella mun kanssa... Tiedä mitä pitäisi terhdä, epätoivon hetkellä tuntuu, et pitäis ottaa joku vaan. Mutta pari on-off -kyhäelmää on ollut semmoisten miesten kanssa, joista en ole todella tykännyt tarpeeksi, ja se on ollut kuluttavaa. Viihdyn toisaalta tosi hyvin yksinkin - pelottaa vaan, että kohta en edes osaa toisen kanssa arkea jakaa enää...
Ehkä joskus vielä mäkin löydän hyvän ukon. Seksiäkin haluaisin, mutta nyt kun on ollut tämä seurustelun kaipuu, niin luulen, että pelkkä seksisuhde saisi vaan oloni huonommaksi lopulta.
[/quote]
Oon muutaman vuoden nuorempi, mutta ois voinut olla mun kirjoittama, koska täsmälleen sama laulu.
Päädyin aloittamaan taas seksisuhteen eksäni kanssa, koska puutteessa eläminen alkoi kyrsiä ja yhdenillanjutut eivät ole mua varten.